دستگیری یک زن رمال در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری زن جوان فالگیر با کلاهبرداری ۵۵۰ میلیون ریالی از شهروندان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان، مبنی بر اینکه یک زن، از طریق فضای حقیقی و مجازی به بهانه رمالی و رفع مشکلات زندگی که اقدام به کلاهبرداری ۵۵۰ میلیون ریالی از آنها کرده بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌های لازم، تحقیقات خود را در محل زندگی این فرد آغاز کرده و متوجه شدند که او با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد اقدام به رواج خرافه، رمالی و فالگیری کرده و از این طریق برای خود کسب درآمد می‌کند.

سرهنگ بساطی با اشاره به دستگیری متهمه و انتقال وی به اداره پلیس گفت: متهمه در بازجویی‌های انجام شده به کلاهبرداری ۵۵۰ میلیون ریالی از شهروندان و همچنین اخذ درآمد از طریق رمالی و فالگیری از طریق فریب شهروندان به بهانه‌های رفع بیماری، گرفتاری، مشکلات خانوادگی و … اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که افراد رمال و فالگیر هیچ کمکی برای رفع مشکلات، بیماری‌ها و گرفتاری‌های خانواده‌ها نکرده و هدف آنها کسب درآمد از طریق فریب شهروندان است.

کد خبر 539345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.