نبود فاضلاب شهری معضل بزرگ گلپایگان است

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان نبود فاضلاب شهری را معضل بزرگ شهر گلپایگان دانست و گفت: اجرای این پروژه بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در توان شهرداری نیست و نیاز به جذب پیمانکار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید حسن علوی امروز- چهارشنبه دهم آذر ماه - در نشست خبری با اشاره به گزارش ۱۰۰ روزه عملکرد شورای ششم، اظهار کرد: از آغاز به کار شورای ششم در ۱۴ مرداد ماه تاکنون ۳۱ جلسه رسمی برگزار شده است.

وی به جلسات ملاقات مردمی هر یکشنبه و ۱۱۰ مراجعه کننده اشاره کرد و افزود: پس از جلسه ملاقات مردمی برای بررسی نامه نهادهای نظارتی و رفع مشکلات به صورت غیر علنی جلسه برگزار شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان با بیان اینکه در ۱۰۰ روز گذشته بالغ بر ۷۰ لایحه به شورای شهر ارسال شده که ۵۸ لایحه مصوب شده است، خاطرنشان کرد: اولویت شورای ششم حفظ طرح جامع به منظور آینده شهر در حفظ زمین‌های کشاورزی و باغات شهر است.

علوی با اشاره به بازدید میدانی اعضای ششم شورا به اتفاق شهردار از ۹ محله کمتر توسعه یافته شهر به منظور احصای مشکلات، تصریح کرد: عدم آسفالت معابر در بخش ترمیم و روکش، نظافت محلات، عدم نصب سرعت گیر، جوی و کانال دفع آب‌های سطحی از عناوین مهم مشکلات این محلات است که توسط شهرداری تا حدودی رفع و یا در دست اقدام است.

وی به وجود ۱۵ تیر برق مزاحم در محله صفاییه شهر گلپایگان اشاره کرد و ادامه داد: پیگیری‌هایی در مدیریت برق گلپایگان نسبت به ایمن سازی منطقه صفاییه انجام دادیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان تاکید کرد: سرشاخ کردن درختان، ساماندهی پیاده راه‌ها، تعریض جاده صفاییه در حدفاصل مرکز تحقیقات و نصب سکوی مسافر در این منطقه در دستور کار شهرداری و شورای شهر است.

علوی با اشاره به نبود فضای سبز و مسجد در شهرک نیروی انتظامی، گفت: از ۵ هزار متر مربع زمین تخصیص داده شده برای ایجاد فضای سبز دو هزار هکتار آن برای احداث مسجد در نظر گرفته شده که اکنون در کمیسیون ماده پنج استان در حال پیگیری هستیم.

وی به مشکلات محله جاده قدیم اصفهان به دلیل خارج بودن از محدوده شهری اشاره و اضافه کرد: شهردار گلپایگان در راه و شهرسازی استان پیگیری‌هایی به منظور دیده شدن این محله در طرح تفصیلی شهر انجام داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان نبود فاضلاب شهری را معضل بزرگ شهر گلپایگان دانست و گفت: اجرای این پروژه بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در توان شهرداری نیست و نیاز به جذب پیمانکار دارد البته با مؤسسه خاتم رایزنی‌هایی داشتیم که خرید پسماند را پیشنهاد دادند و در حال تصمیم‌گیری هستیم.

علوی با اشاره به معضل فاضلاب مسکن مهر، افزود: نصب پکیج بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه دارد که پس از تملک زمین و تأیید محیط زیست اجرا خواهد شد.

کد خبر 539247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.