دردسر بزرگ برای مسی پس از کسب توپ طلا

ستاره آرژانتینی ممکن است به دلیل ابتلا به سرماخوردگی بازی‌های بعدی تیمش را از دست بدهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، لیونل مسی موفق شد یک بار دیگر جایزه مهم توپ طلا را کسب کند تا با هفت بار دریافت این جایزه در صدر برترین بازیکنان تاریخ قرار بگیرد. با این حال برنده شدن توپ طلا برای مسی خوش یمن نبوده است.

لیونل مسی پس از کسب جایزه توپ طلا دچار سرماخوردگی شده و احتمال دارد که بازی بعدی پاری سن ژرمن مقابل نیس را به همین دلیل از دست بدهد. این بازیکن آرژانتینی پس از پایان مراسم در پاریس بیمار شد و در حال حاضر تحت مراقبت است.

پزشکان تشخیص داده‌اند که مسی از بیماری معده رنج می‌برد و به همین خاطر ممکن است بازی‌های آینده تیمش را از دست بدهد. او در بازی قبل پی اس جی موفق شد در ارسال پاس گل هت تریک کند و نقش به سزایی در پیروزی پاریسی‌ها داشت.

البته جنجال‌های فراوانی پس از کسب هفتمین توپ طلا نیز برای مسی به وجود آمده، بسیاری اعتقاد دارند که رابرت لواندوفسکی باید این جایزه را می‌گرفت و فرانس فوتبال با لغو مراسم سال گذشته به دلیل کرونا، در حق این بازیکن لهستانی ظلم کرده است.

مسی و پارادس دو بازیکن پی اس جی هستند که در تمرینات امروز تیم حاضر نشدند. این باشگاه بررسی‌های بیشتر در رابطه با وضعیت مسی را در روز چهارشنبه انجام خواهد داد تا وضعیت این بازیکن آرژانتینی برای حضور در مسابقات پاری سن ژرمن مشخص شود و بتواند در دیدار بعدی تیمش برابر لنز به میدان برود.

کد خبر 539204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.