نامگذاری معابر پردنجان به نام شهدا

رئیس شورای اسلامی شهر پردنجان گفت: این شهر دارای ۱۴ شهید است که در سال آینده نامگذاری معابر به نام این شهدا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرامرز رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز شهدا به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده‌اند و وجود شهدای ملی همچون سردار سلیمانی افتخاری بزرگ برای میهن اسلامی است، لذا کوچک‌ترین اقدام حفظ نام و یاد این شهدای گران‌قدر و پیمودن راه آنان است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا سرمایه‌های کشور هستند و این سرمایه‌ها باید همواره پایدار بمانند، نامگذاری معابر و خیابان‌ها اقدامی کوچک در برابر بزرگ مردی، رشادت و شجاعت این فداکاران است که تا ابد ماندگار خواهند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر پردنجان با بیان اینکه معابر شهر پردنجان سال ۸۳ نامگذاری شده است، افزود: تمامی معابر به صورت کلی، شهدا نام گرفتند و با شماره‌های مختلف از هم مجزا می‌شوند.

وی تصریح کرد: شورای ششم جلسه‌ای در این خصوص برگزار کرد و تصمیم بر نامگذاری یک معبر به نام شهیدی که در آن محل زندگی می‌کرده است، دارد اما در مواردی یک خیابان یا محله، چند شهید دارد که باید در این زمینه تصمیم گرفته شود.

رحیمی با بیان اینکه استفاده از نام شهدای شاخص کشور همچون سردار سلیمانی و دانش‌آموز شهید علی لندی نیز در دستور کار است و در این راستا یک پارک شهری به نام سردار سلیمانی نامگذاری خواهد شد، ادامه داد: مالکیت زمین این پارک در شمال شهر با مساحت حدود سه هکتار نهایی شده است و سال آینده کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی گفت: شهر پردنجان دارای ۱۴ شهید است که در سال آینده نامگذاری معابر به نام این شهدا در دستور کار قرار خواهد گرفت و تعدادی از نام‌های فعلی نیز تغییر خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، پردنجان، شهری از توابع بخش جونقان شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختیاری ایران است.

کد خبر 539203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.