ایجاد کمیته‌ نظارت بر اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولین

استاندار اصفهان گفت: با توجه به ابلاغ قانون جامع حمایت از معلولین، کمیته‌ای در خصوص جهت نظارت بر این قانون شکل خواهد گرفت و دستگاه‌های مرتبط را ملزم به اجرای وظایف خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی ظهر امروز (چهارشنبه) ضمن بازدید از شیرخوارگاه حضرت نرجس اصفهان، اظهار کرد: از همه کسانی که که در این شیرخواره فعالیت می‌کنند سپاسگزارم؛ اینجا آوردگاهی از عشق و اندوه است؛ عشق از بابت خدمات به فرزندان بی‌سرپرست و اندوه از وضعیت بدسرپرست بودن این فرزندان است.

وی با بیان اینکه مجموعه کارکنان بهزیستی به آدم‌هایی خدمت می‌کنند که خداوند بیشتر به آن‌ها توجه دارد، اضافه کرد: کسانی که دچار معلولیت هستند از لحاظ روحی بیشتر به خداوند نزدیک هستند، بنابراین کسانی که به معلولان خدمت می‌کنند مورد لطف خدا قرار گرفتند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: خدمات دستگاه‌های دولتی متعلق به همه شهروندان است در این راستا باید معلولان نیز به صورت مساوی از این خدمات استفاده کنند، دستگاه وظیفه دارند به صورت ویژه‌تر به این افراد نگاه کنند.

مرتضوی ادامه داد: برخی معتقدند که مسئولان صدای معلولان را نمی‌شنوند در صورتی که مسئولی که صدای معلولان را نمی‌شنود ناشنواست؛ با توجه به ابلاغ قانون جامع حمایت از معلولین، کمیته‌ای در خصوص جهت نظارت بر این قانون شکل خواهد گرفت و دستگاه‌های مرتبط را ملزم به اجرای وظایف خواهد کرد.

کد خبر 539181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.