الزام ثبت باربرگ برای ناوگان گازوئیل سوز درون شهری قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از ضروری بودن ثبت سند حمل بار درون شهری (باربرگ) و داشتن پروانه فعالیت از سازمان تاکسیرانی برای جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت اعتباری و لیتراژی ناوگان باری دیزلی (گازوئیل سوز) درون شهری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: بر اساس مصوبات «کارگروه سیستم جامع پیمایش و تخصیص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش» در ماه‌های آبان و آذر از سهمیه سوخت پایه ناوگان دیزلی باری ۱۰ تن و بالاتر از آن به میزان هر ماه ۱۰ درصد و ناوگان باری زیر ۱۰ تن به میزان هر ماه پنج درصد کسر شده است.

وی افزود: مالکان کامیون‌های دیزلی (گازوئیل سوز) شاغل در حمل بار درون شهری که سهمیه کارت سوخت آنها پاسخگوی نیاز مصرفی آنها نیست، برای جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت اعتباری و لیتراژی خود باید سند حمل بار درون شهری (باربرگ) را در سامانه مدیریت مرکزی حمل بار درون شهری به ثبت برسانند و پروانه اشتغال معتبر از سازمان تاکسیرانی نیز دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: رانندگان ناوگان دیزلی بار به منظور دریافت سهمیه سوخت مبتنی بر پیمایش در صورت تمایل می‌توانند بر روی خودرو دستگاه هوشمند سیپاد ( www.sipaad.ir) نصب کنند.

وی با بیان اینکه سهمیه پایه رانندگان ناوگان بار شهری که در سامانه www.utcms.ir ثبت نام نکرده‌اند به مرور کاهش خواهد یافت، گفت: از این پس سیاست تخصیص میزان سوخت به ناوگان باری بنزین سوز و دیزلی (گازوئیل سوز) بر اساس پیمایش واقعی خودرو و متناسب با فعالیت آن خواهد بود.

عرشیان گفت: رانندگان ناوگان باری جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد بار سازمان تاکسیرانی به شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر 539152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.