۱۲۳ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی استان هستند/۱۲ هزار نفر پشت نوبت دریافت مستمری بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: بهزیستی در حال حاضر ۱۲۳ هزار معلول تحت پوشش خدمات مستمر و غیرمستمر در استان اصفهان دارد که ما می‌توانیم به ۳۲ هزار نفر از آن‌ها خدمات مستمر پرداخت کنیم و جمعیتی در حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر نیز در نوبت دریافت خدمات مستمر هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ولی‌الله نصر اصفهانی ظهر امروز _چهارشنبه، ۱۹ آذرماه _ در آئین بازدید استاندار اصفهان از شیرخوارگاه نرجس اصفهان، اظهار کرد: این روز برای معلولان ما که بزرگترین جمعیت اقلیتی کشور هستند، بسیار مهم است و به مناسبت ۱۲ آذرماه و چهارمین هفته بزرگداشت جهانی معلولان، افتخار داریم میزبان معلولان باشیم.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲۳ هزار معلول تحت پوشش خدمات مستمر و غیرمستمر در استان اصفهان هستند که می‌توانیم به ۳۲ هزار نفر از آنها خدمات مستمری پرداخت کنیم و جمعیتی در حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر در نوبت دریافت خدمات مستمری هستند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان خاطرنشان کرد: نزدیک به ۱۰ هزار خانواده زن سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند. ۱۲۰۰ کودک بدسرپرست یا فاقد سرپرست مؤثر در ۴۰ خانه بهزیستی و ۶۰۰ کودک نیز نزد خانواده‌های نسبی و سببی نگهداری شده و خدمات می‌گیرند.

وی ادامه داد: همه ما خودمان را مددکار معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی می‌دانیم و الگوی ما حضرت علی (ع)، بزرگ مددکار عالم است. افتخار ما در سازمان بهزیستی این است که به عنوان یک مددکار در خدمت جامعه هدف هستیم.

کد خبر 539150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.