برگزاری جلسات هم‌اندیشی دولت و مجلس در رفع مشکلات کشور موثر است

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه برگزاری جلسات هم‌اندیشی دولت و مجلس در رفع مشکلات کشور موثر است، گفت: زمانیکه نمایندگان مجلس و دولت به یک تصمیم و عزم برسند، در کیفیت و سرعت اجرا و انتخاب درست راهکارها بسیار موثر است.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمد مخبر درباره تأثیر جلسه امروز هم‌اندیشی مجلس و دولت بر حل مشکلات اساسی، اظهار کرد: صرف برگزاری جلسه، یک خاصیت داشته و آثار و تبعات اجرایی آن نیز بحثی دیگر است.

وی با بیان اینکه با برگزاری این جلسات اختلافات رفع می‌شود و هماهنگی‌ها افزایش می‌یابد، افزود: همدلی‌های ایجاد شده در این نشست‌ها در رفع مشکلات کشور مؤثر است زیرا مجلس و دولت هم فکر و هم جهت می‌شوند.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه هم جهت شدن کمک بسیاری می‌کند و از اتلاف انرژی‌ها که مانع کار است، جلوگیری می‌کند، ادامه داد: هرچه این جلسات بیشتر برگزار شود در رفع مشکلات کشور مؤثرتر است.

مخبر با بیان اینکه از آنجا که در این جلسات نظرات مختلف تبادل می‌شوند به اجرا کمک شایانی می‌کند، تصریح کرد: در شرایطی که نمایندگان مجلس و دولت به یک تصمیم و عزم برسند، در کیفیت و سرعت اجرا و انتخاب درست راهکارها بسیار مؤثر است.

کد خبر 539116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.