حضور مجدد قمی در تیم ملی فوتبال/ دعوت فرهمند به اردو بعد از مادر شدن

مریم ایراندوست، سارا قمی را بعد از یک سال خداحافظی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سارا قمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال زنان ایران بعد از گذشت یک سال از خداحافظی از تیم ملی فوتبال، دوباره به تیم ملی بازگشته است.

بازگشت سارا قمی خواسته مریم ایراندوست بوده و در نهایت اکنون شکل عملی به خود گرفته است. نام سارا قمی در فهرست ۳۰ نفره دعوت شده به تیم ملی فوتبال در اردوی ۱۲ تا ۱۷ آذر قرار دارد و شاهد حضور سارا قمی در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم. حضور سارا قمی در تیم ملی جدای از رابطه نزدیک بین قمی و ایران دوست می‌تواند به دلیل احساس خلأ و کم بود در پست قمی باشد.

سارا قمی ۳۴ بار در ترکیب تیم ملی بازی کرده و ۱۰ گل هم به ثمر رسانده است. قمی کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایران در ۳۳ سالگی در سوم آذر ۱۳۹۹ از تیم ملی خداحافظی کرد اما وی به فعالیت خود در سطح باشگاهی ادامه داد.

قمی پیش از این در مصاحبه‌ای در خصوص بازگشت به تیم ملی چنین گفته بود: "زمانی که تصمیم به خداحافظی گرفتم، خانم ایراندوست مخالف بود. برگشتنم به تیم ملی به شرایط بستگی دارد. اگر همه چیز مثل سابق باشد اصلاً برنمی‌گردم. در کل باید ببینیم چه پیش می‌آید."

هیچ بازیکن ایرانی در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی زنان آسیا بازی نکرده و این برای سارا قمی یک فرصت است.

دعوت از الهام فرهمند به تیم ملی

الهام فرهمند نیز پس از مدتی دوری از فوتبال حرفه‌ای به دلیل بارداری و مادر شدن، با پیراهن ذوب آهن به میادین برگشت و بعد از گذشت ۳ هفته از آغاز لیگ، نامش در فهرست دعوت شدگان به تیم ملی به چشم می‌خورد.

فهرست نفرات دعوت شده به اردوی دوازدهم آذر تیم ملی:

زهرا قنبری، زهرا سربالی، بهناز طاهرخانی، نگین زندی، سمانه چهکندی، ملیکا محمدی، رقیه جلال نسب، ملیکا متولی، عارفه سیدکاظمی، فاطمه آمینه برازجانی، افسانه چترنور، مهدیه مولایی، طوبی القاصی، زهره کودایی، هانیه علیمردانی، الهام فرهمند، فاطمه مردانی، سارا ظهرابی نیا، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، مرضیه نیکخواه، مرضیه فیضی و ثنا صادقی، غزاله بنی طالبی، زهره جلالی، یاسمن فرمانی، سارا قمی، زهرا معصومی، مونا ثریابین، هادیه کر.

کد خبر 539062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.