احداث جایگاه عرضه سوخت در طاقانک

شهردار شهر طاقانک از احداث جایگاه عرضه سوخت در مسیر جاده شهرکرد-خوزستان خبر داد.

داوود امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای آبنما به میزان ۷۰۰ متر طول در معابر شهر طاقانک آغاز شده است و بیش از ۹۳ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه از منابع داخلی شهرداری هزینه شده است که به زودی به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اجرای آسفالت ترانشه های فاضلاب شهر به میزان سه هزار مترمربع نیز در حال انجام است، تصریح کرد: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار برای این پروژه از منابع داخلی شهرداری هزینه شده که این پروژه نیز از هفته گذشته آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

شهردار شهر طاقانک ادامه داد: پروژه مجتمع خدماتی، رفاهی و اقامتی شهرداری نیز تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: در این پروژه یک جایگاه عرضه سوخت (بنزین و گازوئیل) نیز دیده شده که شهر طاقانک در حال حاضر از داشتن چنین جایگاهی بی‌بهره است. با هدف ارائه خدمات این جایگاه در مسیر جاده ترانزیتی شهرکرد-خوزستان در مسیر شهر طاقانک احداث خواهد شد.

امیری با بیان اینکه این جایگاه متعلق به شهرداری بوده و با هدف ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری در حال اجرا است که امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد، گفت: تاکنون یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات توسط سازمان شهردارها و دهیاری‌های کشور برای شهرداری طاقانک در نظر گرفته شده است که از این میزان تاکنون ۴۵۰ میلیون تومان ارائه و مابقی همزمان با پیشرفت فیزیکی پروژه ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: مساحت زمین این مجتمع پنج هزار مترمربع است که در یک هزار متر مربع از آن، ساختمان اداری، سایبان، مخازن و جایگاه ارائه سوخت اجرایی می‌شود.

شهردار شهر طاقانک اظهار کرد: این جایگاه از نیازهای شهر بوده است و شهرداری جهت ارائه خدمات به شهروندان و مسافران این جاده نسبت به این مهم اقدام کرد. در حال حاضر مردم برای سوخت‌گیری به شهرهای هفشجان یا شهرکرد مراجعه می‌کنند.

کد خبر 539006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.