لزوم آشنایی خانواده‌ها با تکنولوژی برای مقابله با آسیب‌های فضای مجازی

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کاشان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در بین خانواده‌ها، گفت: ضرر و منفعت اینترنت همانند چاقو در دو لبه آن نهفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عفت پدارم‌فر در حاشیه برگزاری کارگاه رفرش (refresh) در جمع بانوان بسیجی، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که با فرمان امام خمینی (ره) بنیان آن نهاده شد و ثمرات آن تا سال‌های سال در کشور مشاهده خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیج همانند دیگر شعائر دینی و مذهبی باید زنده نگه داشته شود، تصریح کرد: مهمترین برنامه دشمن در شرایط کنونی نفوذ به مبانی و شعائر فرهنگی و مذهبی و بی تفاوت کردن مردم نسبت به آن است و از این رو باید برای حفظ این سرمایه‌های اجتماعی و آئینی تلاش کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان با تاکید بر اینکه باید با آموزش‌های پیوسته و تولید محتواهای مبتنی بر فرهنگ و مذهب خودمان ضررهای اینترنت را برای خانواده‌ها و به خصوص فرزندان به حداقل برسانیم، افزود: ضروری است خانواده و به خصوص والدین نیز در استفاده از تکنولوژی برای مقابله با آسیب‌های فضای مجازی به‌روز باشند.

به گزارش ایمنا، فرهنگسرای المهدی در راستای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای و به منظور آشنایی با فضای مجازی، فرصت‌ها و آسیب‌های آن اقدام به برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی با عنوان رفرش (refresh) در منطقه پنج شهرداری کاشان کرده است.

کد خبر 538923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.