مسی: از همه ممنونم/ توپ طلای‌ هفتم لئو به موزه بارسا می‌رود

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی سابق بارسلونا توپ طلای هفتم خود را به موزه باشگاه بارسلونا واگذار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بامداد امروز در سالن دو شاتلیه پاریس، هفتمین توپ طلای خود را در مقابل چشمان بزرگان دنیای فوتبال از مجله فرانس فوتبال در فرانسه دریافت کرد تا دست نیافتنی‌تر شود.

این افتخار بزرگ برای او در حالی به دست آمده که لئو علی‌رغم بدشانسی‌هایی که در بارسلونا و پاریس داشته است، اما با ارائه عملکرد فردی عالی و البته قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمه ریکا، توپ طلا را به دست آورده است.

مسی: از همه ممنونم/ توپ طلای‌ هفتم لئو به موزه بارسا می‌رود



پس از این اتفاق لئو در اینستاگرام نوشت:

«اگرچه من همیشه موفقیت تیم را در اولویت قرار می‌دهم، اما نمی‌توانم خوشحالی خود را از بردن دوباره توپ طلا پنهان کنم. جا دارد از همه هم تیمی‌هایم و کادر فنی‌ام در تیم ملی به خاطر سال زیبایی که داشتیم تشکر و تقدیر کنم. همچنین از باشگاه بارسلونا و پا ری سن ژرمن تشکر می‌کنم. و البته برای خانواده و دوستانم و همچنین برای همه افرادی که از من حمایت می‌کنند و در کنار من هستند و از من مراقبت می‌کردند؛ بدون آن‌ها این همه امکان پذیر نبود. و همچنین از فرانس فوتبال برای مراسم و این جایزه تشکر می‌کنم. آغوش بزرگ!»

اما مسی تا به اینجای دنیای بازیگری خود چه عملکردی ثبت کرده است؟ بخشی از عملکرد نابغه آرژانتینی در مسیر حرفه‌ای‌اش را مشاهده می‌کنید؛

۹۴۷ بازی
۷۵۶ گل
۳۱۸ پاس گل
۱۰۷۴ تأثیر مستقیم بر روی گل
۳۸ عنوان قهرمانی
۵۸ ضربه کاشته
۵۵ هتریک
۷ توپ طلا
۶ کفش طلا

همچنین لازم به ذکر است که فرانسسک آگیلار، خبرنگار مطرح و نزدیک به باشگاه بارسلونا در خبری جالب مدعی شده که لیونل مسی توپ طلای هفتم خود را پس اینکه در بازی خانگی هفته بعد PSG به نمایش گذاشت، مستقیماً به موزه باشگاه بارسلونا می‌فرستد تا در کنار شش توپ طلای دیگر نگهداری شود.

کد خبر 538880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.