کمیته‌های نظارتی شورا باید در دسترس همه باشد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در نخستین جلسه‌های کمیته نظارتی درخواست کردم این جلسه ها در دسترس باشد تا ابزار اختصاصی دلال‌ها و ویژه‌خواران نباشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا علی صالحی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"گفته بودم یکی از راه‌های تأثیر نظارت، نامتقارن و در دسترس همه بودن متولیان نظارت است. کمیته‌های نظارتی یکی از ابزارهای نظارت شورا است که البته برای کارآمد شدن خیلی جای کار دارد، اما تغییرات بزرگ یک شبه نهادینه نمی‌شوند و ریل‌های فرسوده و پرسابقه و تا عمق جان نهادینه شده، باید آرام آرام تغییر کند.

در اولین جلسه‌های کمیته نظارتی گام اولی که درخواست کردم در دسترس همه مردم بودن این کمیته‌ها بود تا ابزار اختصاصی دلال‌ها و ویژه‌خواران نباشد.

علاوه بر تحول نسبی فرایند راستی‌آزمایی مراجعات، دیروز دیدم در ادامه درخواست‌های مجموعه نظارتی شورا، این بنر بازدارنده و اطلاع‌دهنده هم در منطقه ۱۲ نصب شده است و گام خوبی برای آغاز تحول بزرگ بود. نه به خاطر نفس بنر بلکه به خاطر اطلاع مردم از یک بازوی نظارتی که در دسترسشان است.

لطفاً درباره بودن یا نبودن این بنر در سایر مناطق شهرداری و البته بودنش در همه روزها و ساعت‌ها به ما گزارش دهید.

درباره حذف ساز و کارهای با دخالت انسانی و با امضاهای کلیدی و کاهش پیچیدگی فرآیندها هم به موازات نظارت‌ها، اقدامات خوبی صورت گرفته که پس از راستی‌آزمایی در عمل حتماً اطلاع‌رسانی خواهد شد."

کد خبر 538835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.