همه به افتخار آفرینی مسی واکنش نشان دادند به جز پیکه!

پس از کسب هفتمین توپ طلا توسط مسی، اکثر بزرگان دنیای فوتبال به این اعجوبه تکرار نشدنی تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با کسب هفتمین توپ طلا، لیونل مسی در سن ۳۴ سالگی دست نیافتنی‌تر شد. او که با قهرمانی در کوپا آمه ‌ریکا و درخشش‌های فردی در تیم سابقش بارسلونا، به این عنوان رسیده، مورد تحسین شدیدی قرار گرفته است.

در ادامه بخشی از تبریک‌ها به این فوق ستاره آرژانتینی را بررسی خواهیم کرد؛

همه به افتخار آفرینی مسی واکنش نشان دادند به جز پیکه!


* رونالدینیو اسطوره فوتبال برزیل نوشت: «تبریک می‌گویم لئو مسی!!! خوشحال هستم که تو را با یک توپ طلای دیگر می‌بینم، تو سزاوار هر اتفاقی در زندگی‌ات هستی…»

همه به افتخار آفرینی مسی واکنش نشان دادند به جز پیکه!


* جوردی آلبا مدافع چپ بارسا و هم تیمی سابق مسی نوشت: «۷ توپ طلا. حرفی نیست. تو بهترینی. آغوش بزرگ دوست من»

همه به افتخار آفرینی مسی واکنش نشان دادند به جز پیکه!

* بوسکتس در اینستاگرام نوشت: «تبریک به مسی، هفت توپ طلا. بهترین تاریخ️»

* ناصر الخلیفی مالک خوشحال پاریسی‌ها هم نوشت: «یک تبریک بزرگ برای لئو! این باعث افتخار ماست که بازیکن‌مان برنده این جایزه شده است.»

همه به افتخار آفرینی مسی واکنش نشان دادند به جز پیکه!

* امباپه هم در اینستاگرام خودش نوشت: «مبارک مسی»

* کارلوس پویول اسطوره تیم فوتبال بارسلونا هم در پستی از کسب هفتمین توپ طلا مسی ابزار خوشحالی کرد و نوشت: تبریک. شکی نیست که لئو تو بهترین هستی!

همه به افتخار آفرینی مسی واکنش نشان دادند به جز پیکه!

* نیمار هم در اینستاگرام اینگونه واکنش نشان داد: «تبریک برادر، اسطوره.»

* الیور کان دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال آلمان هم گفت: "به مسی تبریک می‌گویم. اما لواندوفسکی شایسته دریافت توپ طلا و همچنین بهترین گلزن سال بود. "

* تبریک شرکت پپسی بابت بردن هفتمین توپ طلا توسط مسی هم در اینستاگرام به صورت فیلم در استوری بود.

* کریم آدیمی مهاجم لورکوزن هم که بارسا را خواهان خودش می‌بیند، با استفاده از ایموجی بُز که نشانه‌ای برای بهترین بازیکن است، به لئو مسی تبریک گفت.

* امی مارتینز، دروازه‌بان، لوتارو مارتینز، پاپو گومز و پائولو دیبالا مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین هم با انتشار استوری‌هایی به کاپیتان خود بابت این افتخار آفرینی تبریک گفتند.

* باشگاه‌های نیوولز اولدبویز (تیم دوران کودکی مسی) بارسلونا (تیم سابق مسی) و پاری سن ژرمن (تیم فعلی مسی) هم با انتشار تصاویری به او تبریک گفتند.

* اما نکته عجیب اینجاست که با وجود تبریک‌های سراسری به مسی، «پی‌که» هم تیمی او تا الان به مسی تبریک اما توپ طلای پوتیاس بازیکن بانوان بارسا را را به او تبریک گفته است. این اتفاق در حالی رخ داده که چند ماه پیش رسانه‌ها خبر از رابطه بد لئو و پی‌که دادند و اعلام شد که این مدافع عامل اصلی و مشاور رئیس باشگاه بارسلونا برای جدایی فوق ستاره آرژانتینی بوده است. حالا با این اتفاق، به نظر می‌رسد شایعات رنگ واقعیت گرفته است.

* نکته عجیب دیگر هم این است که به جز تعدادی از بازیکنان بارسا، بازیکن خاصی از آبی اناری‌ها به لئو تبریک نگفته و شایعه‌هایی وجود دارد که این حرکت با هماهنگی لاپورتا بوده است.

کد خبر 538813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.