حدود ۶۴ هزار خانوار سالمند تحت پوشش کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۶۳ هزار و ۸۱۹ خانوار سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هستند و ماهیانه بیش از ۲۷ میلیارد تومان در قالب مستمری به حساب خانوار سالمندان واریز می‌شود.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با بیان اینکه ۶۳ هزار و ۸۱۹ خانوار سالمند تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار کرد: ماهیانه بیش از ۲۷ میلیارد تومان در قالب مستمری به حساب خانوار سالمندان واریز می‌شود.

وی با تاکید بر ارائه خدمات گوناگون و متنوع به سالمندان افزود: کمک به تأمین، بازسازی و تعمیر مسکن، حق مراقبت و نگهداری، تهیه وسایل مورد نیاز از قبیل سمعک، ویلچر، عینک، واکر و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ویژه برای بیماران صعب‌العلاج و خاص از جمله این خدمات است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ادامه داد: علاوه بر پرداخت مستمری و ارائه خدمات مختلف، در سال جاری بالغ بر یک میلیارد و ۱۶۸ میلیون تومان در قالب بسته‌های معیشتی و کارت هدیه نیز به خانوارهای سالمندان اهدا شد.

وی همچنین به تأمین برخی وسایل ضروری مورد نیاز سالمندان اشاره کرد و افزود: امسال برای تهیه بیش از ۲۱۵ مورد عینک، پروتز دندان، عصا و واکر، سمعک، ویلچر به مددجویان سالمند مساعدت شده است.

زارع با اشاره به تعداد ۱۲۲ هزار خانوار تحت حمایت گفت: خیران نیک‌اندیش هم استانی می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد یا مراکز نیکوکاری، همچنین از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۱۸۸۷۷ حمایت‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.

کد خبر 538801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.