فوتبال بازی اشتباهات است/ روی اشتباهات فردی گل دریافت کردیم

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اوایل مسابقات است و مربی تیم هنوز به ترکیب و سیستم دلخواه خود نرسیده است، گل‌هایی که دریافت کردیم روی اشتباه فردی بازیکنان است و به شکلی نبود که تیم بد بازی کند یا موقعیت گلزنی به تیم حریف بدهیم.

محمد قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه بازی با آلومینیوم اراک اظهار کرد: یک بازی دوستانه قبل از شروع لیگ با آلومینیوم داشتیم که نمی‌شود روی آن حساب باز کرد زیرا دو تیم در شرایط بدنسازی بوده‌اند و ما از لحاظ تاکتیکی به هماهنگی نرسیده بودیم. با توجه به روند بازی‌ها آلومینیوم نتایج خوبی کسب کرده است و جایگاه خوبی در جدول دارد، اما با توجه به برنامه‌ای که کادر فنی ذوب آهن دارد برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شویم.

وی با بیان اینکه به دلیل تغییر سیستم در یک بازی با سه دفاع بازی می‌کردیم و در بازی دیگر با چهار دفاع در زمین بودیم، تصریح کرد: برای رسیدن به هماهنگی زمان لازم است، در حال حاضر در شرایط ایده‌آلی هستیم و امیدوارم مقابل آلومینیوم یک بازی خوب و با نتیجه داشته باشیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص روند نتیجه‌گیری ذوب آهن، خاطر نشان کرد: اوایل مسابقات است و مربی تیم هنوز به ترکیب و سیستم دلخواه خود نرسیده است، گل‌هایی که دریافت کردیم روی اشتباه فردی بازیکنان است و به شکلی نبود که تیم بد بازی کند یا موقعیت گلزنی به تیم حریف بدهیم. در سه بازی که شکست خوردیم، مستحق باخت نبودیم، اما فوتبال است و احتمال دارد روی یک اشتباه، تیم بازی را واگذار کند. امیدوارم در ادامه رقابت‌ها روندی رو به رشد داشته باشیم تا بتوانیم جایگاه خوبی در جدول به دست آوریم.

قریشی با اشاره به اینکه فوتبال بازی اشتباهات است، گفت: مهم این است که اشتباه اولی را که در بازی رخ می‌دهد، جبران کنیم و اجازه ندهیم اشتباه دوم پیش بیاید. فوتبالیست می‌تواند اشتباه کند، اما باید تا جایی که می‌شود آن را کم کرد زیرا در بازی‌ها تأثیرگذار است.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: امیدوارم هرچه زودتر مشکل کرونا حل شود و شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم. از جانب خودم و دیگر اعضای تیم به هواداران می‌گویم که تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا نتایج فصل قبل ذوب آهن را جبران کنیم و این تیم را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

کد خبر 538784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.