بندرانزلی آماده جذب سرمایه‌گذار است

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با بیان اینکه این شهر در تمامی حوزه ها، برای جذب سرمایه گذار آماده است. گفت: افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری در بندرانزلی را داشته باشند، شهرداری و شورای شهر با آغوش گرم از آن‌ها استقبال می‌کند.

شعبان جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: گردشگری یک صنعت درآمدزا در بندرانزلی محسوب می‌شود و در سال‌های اخیر، ظرفیت‌های گردشگری در این شهر بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر زیرساخت‌های حمل و نقل مسافر به شهرهای مختلف گیلان و بالعکس بسیار پیشرفت کرده است. افزود: در گذشته طی مسافت تهران به بندرانزلی بیش از هشت ساعت طول می‌کشید. اما با احداث آزادراه قزوین_رشت، اکنون این مسیر در مدت زمان حدود چهار ساعت طی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با بیان اینکه با افتتاح راه آهن قزوین_رشت، در حال حاضر بسیاری از هموطنان با قطار به گیلان سفر می‌کنند. افزود: تا پایان سال جاری با اتصال خط آهن رشت به منطقه آزادانزلی، تحول بزرگی در صنعت گردشگری این شهرستان و استان گیلان ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان ایرانی به گردش و تفریح نیاز دارند. و کشور دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری است. گفت: زیرساخت‌ها و امکانات گردشگری و تفریحی در ایران باید نسبت موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی و فرهنگی هر منطقه ایجاد شود.

جعفری تصریح کرد: بندرانزلی علاوه بر داشتن جاذبه‌های گردشگری متنوع، یک شهرستان ورزش دوست است و ورزشکاران بنامی در رده‌های ملی و المپیکی دارد اما در چند دهه گذشته زیرساخت‌ها و امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی در شأن و منزلت شهروندان بندرانزلی در این شهر ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه در تیرماه سال جاری تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برای برگزاری اردو آماده سازی به گیلان آمد و در سطح استان، به سختی مکانی برای اسکان ورزشکاران فراهم شد که در شأن آنها نبود. تاکید کرد: ظرفیت بندرانزلی برای سرمایه گذاری در بخش توریسم ورزشی و درمانی بسیار بالا است و افراد سرمایه گذار می‌توانند با احداث دهکده المپیک، کمپ‌های تیم‌های مختلف ورزشی و ملی و همچنین درمانگاه‌های تخصصی، از فرصت‌های موجود بهره ببرند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با بیان اینکه این شهر در تمامی حوزه‌ها، برای جذب سرمایه گذار آماده است. گفت: افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری در بندرانزلی را داشته باشند، شهرداری و شورای شهر با آغوش گرم از آن‌ها استقبال می‌کند.

کد خبر 538767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.