اطلاعاتی در خصوص مراسم توپ طلا ۲۰۲۱

اهدای توپ طلا توسط فرانس فوتبال در سال ۲۰۲۱ تا ساعتی دیگر در پاریس انجام می‌شود و برنده این جایزه مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _دوشنبه هشتم آذرماه_ مراسم اهدای توپ طلا توسط فرانس فوتبال در شهر پاریس برگزار می‌شود و از بین بین لیونل مسی- کریم بنزما و روبرت لوانووفسکی یک نفر توپ طلا را تصاحب می‌کند.

برنامه مراسم توپ طلای امروز (ساعت‌ها به وقت ایران) به شرح زیر است؛

ساعت ۱۹:۳۰ - معرفی ۳۰ نامزد توپ طلا
ساعت ۲۲:۰۰ - ورود بازیکنان بر روی فرش قرمز
ساعت ۲۲:۳۰ - شروع مراسم توپ طلا
ساعت ۰۰:۳۰ - اعلام برنده توپ طلا

دیدیه دروگبا و سندی هربرت امشب میزبان توپ طلا خواهند بود. تقریباً بیشتر از ۹۰ درصد منابع معتبر و نامعتبر تأیید کردند که لئو مسی برنده توپ طلای ۲۰۲۱ شده است. پاتریس اورا هم چند روز پیش با یک پست اینستاگرامی کسب توپ طلای هفتم را به مسی تبریک گفته بود.

این در حالی است که برخی از رسانه‌ها معتقد هستند که با وجود قهرمانی در کوپا آمه ریکا، فوق ستاره آرژانتینی مستحق دریافت این عنوان نیست؛ چرا که او در پاریس عملکرد خوبی نداشته است.

بر خلاف مسی، لواندوفسکی با بایرن عملکرد خیره کننده داشته و با توجه به اینکه سال پیش هم حق او خورده شد و بخاطر کرونا توپ طلا اهدا نشد؛ این عنوان باید به او برسد؛ نیکلاس مانیسیه هم گفته: هیئت داوران توپ طلا این واقعیت را در نظر گرفتند که سال گذشته توپ طلایی اهدا نشد.

خبر رسیده که رونالدو، بنزما و صلاح در مراسم حضور نخواهند داشت، ضمن اینکه برای اولین بار در تاریخ جایزه توپ طلا ، برنده یک ساعت استثنایی که مخصوص این مناسبت ساخته شده است به شکل توپ طلا که توسط purnell watches ساخته شده، دریافت خواهد کرد. ساعت سوئیسی از رزگلد ۱۸ عیار ساخته شده و قطر آن ۴۸ میلی متر است.

رسانه فرانسوی «لپاریسین» خبر از این داده که ️لیونل مسی در بازی چهارشنبه پاری سن ژرمن مقابل نیس از توپ طلای خودش مقابل هواداران رونمایی خواهد کرد. سرخیو راموس هم تیمی مسی در PSG در مورد توپ طلا گفت: «یک بازیکن سخت است اما من فکر می‌کنم مسی نزدیک ترین فرد به کسب آن است و برای ما عالی است.»

اسطوره رم فرانچسکو توتی‌گفته: «همیشه می‌گفتیم جایزه به مسی یا رونالدو می‌رسد، اما حالا به لواندوفسکی رأی می‌دهم» ضمن اینکه فرانس فوتبال گفته دو جایزه جدید نیز قرار است امشب اهدا شود.

کد خبر 538730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.