پرسپولیس یک _ نفت مسجد سلیمان صفر/ شاگردان یحیی متخصص نیمه مربیان!

پرسپولیس با تک گل عبدی از سد نفت مسجد سلیمان گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز دوشنبه - ۸ آذر ماه - میزبان نفت مسجد سلیمان بود که این دیدار با برتری یک گله به سود سرخ‌ها خاتمه یافت.

هفته ششم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان

ورزشگاه: آزادی، تهران

تماشاگر: -

گل‌ها: مهدی عبدی (دقیقه ۴۹- برای پرسپولیس)

اخطار: مهران امیری (دقیقه ۶۸- از نفت مسجد سلیمان) - افشین پیروانی (دقیقه ۷۷- از پرسپولیس) - حمید مطهری (دقیقه ۷۷- از پرسپولیس) - عبداللهی (دقیقه ۸۲- از نفت مسجد سلیمان) - محمد مهدی احمدی (دقیقه ۳+۹۰- از نفت مسجد سلیمان)

اخراج: -

پرسپولیس تهران: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی (دقیقه ۴۶- سیامک نعمتی)، مهدی شیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی (دقیقه ۸۸- علی شجاعی)، وحید امیری، مهدی عبدی (دقیقه ۹۰- رضا اسدی)، عیسی آل کثیر

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نفت مسجد سلیمان: علی محسن زاده، مجتبی لطفی، محمد بلبلی، امیر روستایی، میثم نقی زاده (دقیقه ۸۱- سینا خادم پور)، محمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، سجاد حیدری (دقیقه ۶۴- میرهادی میرجوان)، علی عبدالله زاده، هاتف نادری

سرمربی: فراز کمالوند

داور: کوپال ناظمی

شرح بازی:

میزبان با تسلط بیشتری مسابقه را آغاز کرد و به گردش توپ پرداخت. با این حال شاگردان کمالوند نشان دادند دست و پا بسته نیستند و می‌توانند خطرساز شوند. پرسپولیسی‌ها خیلی خوب پاس کاری و حفظ توپ را انجام می‌دادند اما در خلق موقعیت ناکام بودند. در اواخر نیمه اول سرخ‌ها به پرس شدید در یک سوم دفاعی حریف روی آوردند اما برایشان اثرگذار نشد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

یحیی گل‌محمدی برای راه انداختن موتور تهاجمی تیم خود در ابتدا نیمه دوم، نعمتی را به جای آقایی به زمین فرستاد. پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم خیلی زود و در دقیقه ۴۹ توسط عبدی به گل رسیدند تا از میهمان‌شان پیش بیافتند. پس از این گل بازی سرعت بیشتری به خود گرفت و شاگردان کمالوند برای به تساوی کشاندن مسابقه و سرخ‌ها برای رسیدن به دومین گل، کوشیدند. پرسپولیسی‌ها اما در دقایق بعدی بیشتر به مدیریت بازی پرداختند تا از برد یک هیچ خود دفاع کنند.

شرح گل:

۰-۱ (دقیقه ۴۹- مهدی عبدی) - سرلک با پاس ترابی را درون محوطه راه انداخت و ارسال تند و تیز او به دهانه دروازه را عبدی قطع کرد که توپ پس از برخورد به گلر نفت کمانه کرد و وارد دروازه این تیم شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۶- ضد حمله نفتی‌ها از سمت چپ با نفوذ بازیکن این تیم از گوشه محوطه پرسپولیس همراه شد اما شوتش را لک دفع کرد.

دقیقه ۲۱- ضربه فنی سرلک با اختلاف از بالا دروازه محسن‌زاده به بیرون رفت.

دقیقه ۴۷- کات درون پا آل‌کثیر به شکلی خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۵۷- کاشته ارسالی پرسپولیسی‌ها به شکلی خطرناکی به محوطه نفت سانتر شد و پس از اثرگذاری کوتاه، توسط محسن‌زاده دور شد.

دقیقه ۶۲- روی اشتباه دفاع نفت موقعیت خوبی به پرسپولیسی‌ها رسید و پاس آل‌کثیر در دهانه دروازه را با عبدی از چند قدمی دروازه، به بالا زد.

دقیقه ۶۷- هاتف نادری با کنترل خوب توپ درون محوطه فرار کرد و اما ضربه او را به راحتی لک مال خود کرد.

دقیقه ۷۶- کاشته به دست آمده برای نفت در چند قدمی هجده قدم را احمدی زد که با اختلافی اندک از بالا دروازه نفت مسجد به بیرون رفت.

نکات ویژه:

* شرکت توسعه اماکن ورزشی به خاطر عدم پرداخت هزینه اجاره تبلیغات محیطی استادیوم آزادی توسط سازمان لیگ مانع از برگزاری بازی شد و پس از ۳۰ دقیقه تأخیر، با دستور وزیر ورزش این دیدار برگزار شد.

* در بیست و هشتمین دقیقه پاس مهدی عبدی را مدافع نفت با تکل مانع از رسیدنش شد و سرخ‌ها معتقد به خطا هند و پنالتی بودند ولی داور چنین عقیده‌ای نداشت.

* شوت بازیکن نفت درون محوطه به ترابی خورد و علیرغم آنکه نفتی‌ها معترض بودند، داور دستور به ادامه کار داد.

* دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه اول مهدی عبدی سعی کرد توپ ارسال شده به پشت محوطه را استپ کند اما در برخوردی که با مدافع نفت داشت، سرنگون شد که داور این بار هم اعتقادی به پنالتی نداشت.

کد خبر 538723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.