قصد تخریبم را داشتند/حامی زاینده‌رود هستم

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: من حامی جریان دائمی زاینده‌رود هستم و اعتراض کشاورزان و مردم اصفهان نسبت به نوع حکمرانی آب به حق است.

مهدی طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تجمع کشاورزان در زاینده‌رود اظهار کرد: متأسفانه طی روزهای گذشته برخی رسانه‌ها با سوءاستفاده از موضوع تجمع کشاورزان در زاینده‌رود قصد تخریبم را داشتند و بعد از ۱۲ روز در شرایط اعتراضی کشاورزان مصاحبه‌ای را از من منتشر کردند که باعث ایجاد حواشی شد.

وی افزود: من حامی جریان دائمی زاینده‌رود هستم، اعتراض کشاورزان و مردم اصفهان نسبت به نوع حکمرانی آب به حق است، زیرا در طی سال‌های گذشته وضعیت زاینده‌رود بدتر شده است، قطعاً وضعیت امروز زاینده‌رود نه تنها به کشاورزان اصفهان بلکه به مردم این استان نیز خسارات جبران ناپذیری را وارد خواهد کرد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متأسفانه وضعیت نابسامان زاینده‌رود علاوه بر تهدید معیشت کشاورزان اصفهانی، وضعیت فرونشست این شهر را تحت تأثیر قرار داده است، تجمع کشاورزان و مردم اصفهان به وضعیت زاینده‌رود با لحاظ مباحث قانونی صحیح بود.

طغیانی ادامه داد: دولت سیزدهم نسبت به اعتراض قانونی مردم اصفهان در خصوص زاینده‌رود برخورد مناسبی را داشت و علی‌رغم اینکه دولت فعلی وارث نابسامانی مدیریتی در مدیریت حوزه‌های آبریز است، وزیر نیرو به اصفهان سفر کرد و پای صحبت‌های کشاورزان نشست.

وی خاطرنشان کرد: باید برای حل مشکلات زاینده‌رود به دولت سیزدهم زمان داد، امروز دولت برای حل کوتاه‌مدت مشکل زاینده‌رود سه ماه زمان خواسته است، به نظر می‌رسد حل بلندمدت این معضل نیز طی دو سال قابل حل است.

کد خبر 538667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.