صدور بالغ بر ۳۴۰ اخطار به مالکان خودروهای فرسوده رها شده در مشهد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از صدور بالغ بر ۳۴۰ اخطاریه از ابتدای سال جاری تاکنون در کلانشهر مشهد به مالکان خودروهای فرسوده رو شده در سطح شهر خبر داد.

سید محسن رهنمایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خودروهای فرسوده در سطح معابر شهری علاوه بر ایجاد نازیبایی در محیط شهری، مشکلات را نیز برای ساکنین مجاور آن معبر ایجاد می‌کنند که در همین راستا مدیریت شهری با صدور اخطاریه به مالکان این خودروها تلاش می‌کند تا نظم بیشتری در محیط شهری ایجاد شود.

وی افزود: آمارها نشان می‌دهد از ابتدای سال‌جاری تاکنون بالغ بر ۳۴۰ اخطاریه جمع‌آوری خودروهای فرسوده برای مالکان صادر شده است که از این تعداد، ۲۷۰ مورد توسط مالکان جمع آوری شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: بر اساس ضوابط موجود، خودروهای فرسوده رهاسازی شده در سطح شهر در صورتی که پس از صدور اخطاریه مدیریت شهری، توسط مالکان جمع آوری نشوند، توسط نیروهای انتظامی به پارکینگ‌های مجاز هدایت خواهند شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیشترین موارد مربوط به رهاسازی خودروهای فرسوده به ترتیب در مناطق ۲،۳ و ۸ به ثبت رسیده اس، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده خودروهای فرسوده رهاسازی شده در معابر شهری با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد تماس حاصل نمایند تا نسبت به صدور اخطاریه برای مالکان و جمع‌آوری این خودروها اقدام شود.

کد خبر 538646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.