آتش بازی در ناپل؛ یاد باد آن روزگاران، یاد باد!

تیم ناپولی موفق شد لاتزیو را درهم بشکند و به اسطوره فقید خود، دیگو مارادونا، ادای دین کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، نه فقط ستاره‌های خط حمله بلکه تمامی بازیکنان ناپولی شب گذشته بسیار روی فرم بودند و توانستند ارزش‌های خود را ثابت کنند و یادآور خاطرات شیرین قدیم با مارادونا باشند.

تیم ناپولی موفق شد شب گذشته با نتیجه چهار بر صفر از سد لاتزیو عبور کند و یک پیروزی دلچسب و دلنشین را به دست بیاورد. این پیروزی برای ناپل اهمیت بسیاری داشت و لورنزو اینسینیه، ستاره این تیم هم یادآور شد که پیروزی قاطعانه این تیم ادای دینی به دیگو مارادونا بوده است.

اینسینیه در مصاحبه پس از بازی گفت: پیروزی خوبی به دست آوردیم و شکی ندارم که همه بازیکنان از عملکرد خود راضی هستند. روزهای خوبی را با ساری سپری کردیم اما حالا اسپالتی به جمع ما اضافه شده است و کمک کرده تا فاصله قابل توجهی با سایر تیم‌ها ایجاد کنیم.

ستاره ایتالیایی ناپولی ادامه داد: دربازی برابر اینتر اشتباهات زیادی داشتیم و به همین دلیل با رویکرد متفاوتی پا به این مسابقه گذاشتیم. می‌دانستیم که روز سالگرد درگذشت مارادونا است و به همین خاطر تلاش کردیم به او ادای دین کنیم.

وی درباره احترامی که ناپولی برای مارادونا قائل است گفت: ما می‌خواستیم که خاطره مارادونا را با یک بازی خوب زنده کنیم. برای ما افتخار بزرگی است که امشب توانستیم پیروزی قاطعانه‌ای داشته باشیم.

بدون شک هواداران اصیل ناپولی با نمایش خوب تیم خود مقابل لاتزیو به یاد روزهای افتاده‌اند که مارادونا در لباس این تیم می‌درخشید. حالا خاطرات چند دهه قبل دوباره زنده شده و هواداران در ناپل ایتالیا امیدوارند تا بالاخره تیمشان بتواند به عنوان قهرمانی سری آ دست پیدا کند.

کد خبر 538645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.