ثبت نام کارت سوخت‌المثنی از امروز آغاز شد/ صدور کارت بیش از ۴۰ روز زمان می‌برد

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه صدور کارت سوخت‌المثنی از امروز (دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰) امکان‌پذیر است، گفت: با توجه به قطعی سامانه هوشمند سوخت‌رسانی در این مدت، صدور کارت ممکن است حدود ۱۵ روز بیشتر از یک ماه، زمان ببرد.

فاطمه کاه‌ی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با صدور کارت سوخت المثنی اظهار کرد: صدور کارت سوخت المثنی از امروز (دوشنبه، ۸ آذر ۱۴۰۰) امکان‌پذیر است، سامانه صدور کارت فعال شده و افرادی که کارت سوخت آنها مفقود شده است از امروز می‌توانند درخواست خود را با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ در سطح کشور، ثبت کنند.

وی افزود: تا آخرین روزی که سامانه هوشمند سوخت‌رسانی فعال بود، زمان صدور کارت سوخت به یک ماه رسیده بود، اما با توجه به اینکه در این مدت تقاضایی در سامانه ثبت نشده است تعداد درخواست‌ها افزایش یافته است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: بنابراین اولویت صدور کارت اکنون به خودروهای عمومی و خودروهای نفتی و گازسوز داده شده است.

کاه‌ی با بیان اینکه همچنین صدور کارت ممکن است حدود ۱۵ روز بیشتر از روال قبلی زمان ببرد، اضافه کرد: سامانه هوشمند سوخت‌رسانی کاملاً فعال بوده و درخواست‌ها در حال ثبت شدن است.

کد خبر 538604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.