گوشی‌های ریلمی سری ۹ در چهار مدل عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های ریلمی سری ۹ در چهار مدل در هند عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمبود تراشه در سراسر جهان بر برنامه تولید و تاریخ عرضه محصولات شرکت ریلمی به ویژه گوشی‌های هوشمند سری ۹ نیز تأثیر گذاشته است. البته به نظر می‌رسد که این شرکت بر چالش‌های زیادی غلبه کرده است و قصد دارد این مدل گوشی‌های هوشمند را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه کند.

گوشی‌های ریلمی سری ۹ شامل چهار مدل به نام ریلمی ۹، ریلمی ۹ پرو، ریلمی 9i و ریلمی +9 Max/Pro می‌شود. شرکت ریلمی به این موضوع اشاره کرده است که با وجود بحران کمبود تراشه در سراسر دنیا قصد دارد این محصولات را در سال ۲۰۲۲ عرضه کند، اما تاریخ دقیق آن را مشخص نکرده است. شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که مدل‌های Pro و +Max/Pro به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز خواهد بود؛ در حالی که دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این گوشی‌های هوشمند از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. هنوز اطلاعاتی در زمینه زمان دقیق عرضه و قیمت گوشی‌های هوشمند ریلمی سری ۹ ارائه نشده است، اما با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۲ میلادی اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات در دسترس قرار می‌گیرد.

کد خبر 538547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.