آمادگی کامل شهرداری قدس برای فصل زمستان

معاون خدمات شهری شهرداری قدس بر آمادگی لجستیکی و سازمانی شهرداری برای مواجهه با بحران‌های احتمالی در فصل زمستان پیش رو تاکید کرد و گفت: به منظور هدایت مطلوب آب‌های سطحی و پیشگیری از آبگرفتگی در زمان وقوع بارش‌ها، جداول، کانال‌ها و رودخانه‌های سطح شهرقدس لایروبی و پاکسازی شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قدس، رضا حیدری با اشاره به اقدامات انجام شده و در دست اقدام در خصوص آمادگی برای مقابله با بحران‌های احتمالی در فصل زمستان، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و فصل سرما، معاونت خدمات شهری شهرداری قدس در عمل به تأکیدات سرپرست محترم شهرداری اقدامات مختلفی را در راستای مقابله با بحران‌های احتمالی، انسداد معابر و گرفتگی انهار ناشی از بارش برف و باران در دستور کار دارد.

وی افزود: به منظور مقابله با خطرات و بحران‌های احتمالی ناشی از بارش برف و یخ‌زدگی معابر، استقرار کیسه‌های شن و نمک در مخازن سطح شهر در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از گرفتگی انهار و به تبع آن پدید آمدن آب‌گرفتگی در سطح معابر، تمامی کانال‌ها و انهار سطح شهر لایروبی و پاکسازی شده است و لذا از شهروندان محترم خواهشمندیم به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی از ریختن پسماند در جوی‌ها و جداول شهر جدا خودداری کنند.

حیدری اضافه کرد: هرساله همزمان با آغاز فصول پاییز و زمستان، هرس و بازپیرایی شاخه‌های درختان بوستان‌ها و معابر سطح شهر به منظور تقویت و بهبود رشد گیاهان و درختان، آراستگی محیط و مناظر شهری و بوستان‌ها، عدم تداخل با شبکه برق شهری و جلوگیری از بروز حوادث و خطرات احتمالی در مواقع بارش برف انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ستاد مدیریت بحران و شکل‌گیری مدیریت یکپارچه و متمرکز، امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت نهادهای مختلف شهری، اولویت‌بندی فعالیت‌ها و بسیج به‌موقع نیروها و امکانات بتوانیم اقدامات مؤثری در زمان بروز مشکلات و بحران‌های احتمالی در شهر انجام دهیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس گفت: شهروندان محترم می‌توانند مشکلات احتمالی را از طریق تماس با شماره تلفن‌های دفتر معاونت خدمات شهری (۴۶۸۲۲۱۱۶) مطرح کرده و عوامل معاونت خدمات شهری آماده پاسخگویی و خدمات‌رسانی به شهروندان فهیم شهر قدس هستند.

کد خبر 538500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.