کنگره ۶۰ فرصتی برای زندگی است

مدیرخانه روانشناسان و مشاوران استان اصفهان گفت: کنگره ۶۰ فرصتی برای زندگی است و امروز به عنوان موفق‌ترین انجمن در حوزه ترک اعتیاد فعالیت می‌کند که این امر به خاطر انضباط کاری این کنگره است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی عصر امروز یکشنبه _هفتم آذرماه_ با حضور در مراسم افتتاحیه نمایندگی میرداماد جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰، اظهار کرد: شما از بهترین افراد این جامعه هستید زیرا در مسیری گام نهادید که به برکت کنگره ۶۰ جاده روشنی از معرفت، عدالت و حقیقت‌جویی در اختیار شما گذاشته شده است، افتخار این را دارم که چند سالی است به عنوان یک همسفر همراه شما هستم و خودم را عضوی از این خانواده می‌دانم.

وی ادامه داد: وجدانم راحت است و حس مثبتی به خود دارم که یک بار هم در حق کنگره ۶۰ کوتاهی نکردم، چهار سال پیش برای زمین این مرکز مشکلاتی پیش آمده بود که با کمک افرادی از شهرداری مشکل را حل کردیم و خوشحالم این زمین فضایی شده که روشنایی را نشان می‌دهد.

رئیس انجمن آسیب‌شناسی ایران با بیان اینکه کنگره ۶۰ فرصتی برای زندگی است، تصریح کرد: اگر اعتیاد را کنار بگذاریم، بشر به عنوان موجودی که تاریکی زیادی در زندگی خود دارد نیاز است کنگره ۶۰ باشد تا موارد منفی را بگیرد. کسی که به اعتیاد رسیده انتخاب خودش نبوده است چرا که شرایط جامعه و مشکلاتی که داشته فرد را به سمت اعتیاد کشانده است.

محمدی اضافه کرد: کنگره ۶۰ امروز به عنوان موفق‌ترین انجمن در حوضه ترک اعتیاد فعالیت می‌کند که به خاطر انضباط رویکردی کاری این کنگره است.

کد خبر 538488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.