اعضای شورای شهر تهران مشمول مصوبه تعارض منافع شوند

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در طرحی با ۱۲ امضا درخواست اصلاحیه مصوبه تعارض منافع در شهرداری را ارائه کردند و خواستار مشمول شدن اعضای شورا در این مصوبه شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی عباسی در جلسه امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ارائه طرح اصلاحیه مصوبه تعارض منافع اظهار کرد: طرحی با ۱۲ امضا تقدیم هیأت رئیسه شده است که در آن خواسته‌ایم مصوبه تعارض منافع در شهرداری تهران اصلاح شود.

وی با بیان اینکه بناست در این اصلاحیه اعضای شورای شهر تهران نیز مشمول این مصوبه شوند، تصریح کرد: روی سخنم با هیچ عضو خاصی نیست و معتقدم همه ما اعضای شورا برای خدمت بدون چشمداشت آمده‌ایم اما این از مصادیق شورای انقلابی است که برای خود یا نزدیکانشان یا دوستان خود نخواهند فرصت‌هایی را ایجاد کنند که با این اصلاحیه مصوبه تعارض و قرار گرفتن نام اعضای شورا نیز در این لیست، این ابهام رفع می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این از مصادیق شورای انقلابی و ارزشی است. شورای انقلابی شورایی نیست که برای خود یا نزدیکان و دوستان خود بخواهد فرصت‌هایی را ایجاد کند که آن فرصت‌ها معنی و برداشت متفاوتی داشته باشد.

کد خبر 538341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.