لپ‌تاپ‌های لنوو مجهز به تراشه نسل دوازدهم اینتل چه زمانی معرفی خواهد شد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ تاپ‌های لنوو مجهز به تراشه نسل دوازدهم اینتل سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیر بازاریابی بخش لپ‌تاپ‌های لنوو در چین در وب سایت Weibo اعلام کرده است که لپ‌تاپ‌های جدید این شرکت با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل سال جدید میلادی وارد بازار خواهند شد. با توجه به این که فعالیت تأمین کنندگان قطعات مورد نیاز این شرکت پیشرفت قابل توجهی داشته است، معرفی و عرضه لپ‌تاپ‌های جدید در سال ۲۰۲۲ دور از انتظار نیست، البته تعداد لپ‌تاپ‌های جدید که در سال آینده عرضه خواهند شد محدود است.

هنوز مشخص نشده است که کدام مدل لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو به صورت محدود عرضه خواهد شد، اما انتظار می‌رود که سال آینده مدل‌های متفاوتی از کامپیوترهای شخصی، لپ‌تاپ‌های گیمینگ و لپ‌تاپ‌های سبک وزن با جدیدترین تراشه‌های نسل دوازدهم در اختیار کاربران قرار بگیرد.

اخیراً شرکت لنوو از لپ‌تاپ دو در یک خود به نام Duet 2021 رونمایی کرده است که به صورت پیش فرض با سیستم عامل ویندوز ۱۱ اجرا می‌شود، بنابراین می‌توان به این نتیجه رسید که عملکرد زنجیره تأمین کنندگان این شرکت در حال توسعه و بهبود است. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد لپ‌تاپ‌های نسل آینده لنوو منتشر نکرده است، اما در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات شرکت لنوو در دسترس قرار خواهد گرفت.

کد خبر 538293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.