پروژه انتقال پساب فاضلاب شهر داران و دامنه به شهرک صنعتی فریدن اجرایی می‌شود

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوین میاندشت گفت: پروژه انتقال پساب فاضلاب شهر داران و دامنه به شهرک صنعتی فریدن با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

حسین محمدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آغاز پروژه احداث کارخانه تولید کاشی و سرامیک فریدن در زمینی به مساحت ۱۸ هکتار با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۸۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم می‌سازد.

وی از اجرای پروژه پست اختصاصی ۶۳ کیلو ولت در شهرک صنعتی فریدن خبر داد و گفت: با پیمانکار پروژه محوطه سازی بلوار ورودی شهرک، بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و طرح شبکه آبرسانی آن حدود ۱ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای پروژه انتقال پساب فاضلاب شهر داران و دامنه به شهرک صنعتی فریدن با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان، گفت: این پروژه شامل ۹.۵ کیلومتر خط انتقال، ایستگاه پمپاژ، مخزن اولیه، تصفیه خانه و سیستم استحصال است که موجب رفع مشکل زیست محیطی دو شهر و تأمین آب پایدار شهرک صنعتی فریدن می‌شود. شهرک صنعتی فریدن با وجود زیرساخت‌های لازم و تأمین آب پایدار از طریق پساب شهر داران و دامنه، ظرفیت توسعه تا ۵۰۰ هکتار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای رفع موانع تولید با پیگیری‌هایی که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه انجام دادیم اکنون فریدن به عنوان منطقه کم برخوردار از اشتغال معرفی و مصوب شده سرمایه‌گذارانی که در این منطقه اقدام به راه‌اندازی واحدهای تولیدی کنند به مدت ۲۰ سال از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند.

کد خبر 538224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.