حضور میدانی شناخت بهتری از مشکلات مردم برای مسئولان ایجاد می‌کند

فرماندار ویژه کاشان گفت: تا پایان سال جاری، ۵۸ مشکل از روستاهای شهرستان مرتفع می شود

علی اکبر مرتضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تصمیم داریم تا پایان سال ۱۴۰۰ از ۵۸ روستای موجود در کاشان دیدار و از هرکدام یک مشکل برطرف کنیم که با این کار ۵۸ مشکل مهم و در اولویت روستاهای شهرستان مرتفع می‌شود.

وی افزود: توجه و اهمیت به روستاها در دستور کار دولت قرار دارد که با برنامه‌ریزی صورت گرفته هر هفته از تعدادی از روستاهای بخش‌های مختلف شهرستان به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بازدید صورت می‌گیرد و بر اساس اولویت بندی مشکلات مهم و اساسی با کمک دولت و مردم مرتفع و به نتیجه می‌رسد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان اضافه کرد: با بررسی‌های انجام شده در خصوص رفع مشکلات موجود در روستاها به این نتیجه رسیدیم که با ارتباط و صحبت مستقیم با مردم و شناسایی مشکلات به طور میدانی، شناخت بهتری از مسائل و مشکلات روستاها به دست آورده و به حل آن بپردازیم.

مرتضایی در خصوص تعداد روستاهای شهرستان بیان کرد: در کاشان ۵۸ روستا وجود دارد شامل ۱۱ روستا در بخش برزک، ۱۷ روستا در بخش نیاسر، هفت روستا در بخش قمصر و ۲۳ روستا نیز در بخش مرکزی که بازدید و رسیدگی به مشکلات تمام روستاها در دستور کار جدی قرار دارد.

وی در خصوص بازدید هفتگی از روستاها تصریح کرد: هر هفته به اتفاق رؤسای دستگاه‌های اجرایی در آن روستاها حضور یافته و از طریق نشست و دیدار مستقیم با مردم و اعضای شوراهای اسلامی و امامان جمعه روستاها، مسائل و مشکلات روستاها را بررسی، اولویت بندی و انشااله تا پایان سال جاری بتوانیم از هر روستا، دست کم یک مشکل اولویت‌دار به درخواست و تشخیص مردم روستا و اعضای شوراها شناسایی و به طور کامل برطرف کنیم.

کد خبر 538201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.