نمایشگاه «مردم ایران» در پاریس گشایش یافت

نمایشگاه عکس «مردم ایران؛ رنگ‌ها و شادی در اقوام ایرانی» برگفته از آثار هنرمندان ایرانی به همت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاریس گشایش یافت.

به گزارش ایمنا، آئین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور سفیر ایران در یونسکو و جمعی از علاقه‌مندان ایرانی و فرانسوی برگزار شد. در این نمایشگاه که با مشارکت باشگاه سینما موج نو، در گالری خانه فرهنگ ایران برگزارشده تعداد ۲۷ عکس از ۱۸ هنرمند ایرانی به نمایش درآمده است.

نمایشگاه عکس «مردم ایران؛ رنگ‌ها و شادی در اقوام ایرانی» ضمن نمایش تصاویری زیبا از اقوام ایرانی، به ارائه پیامی وحدت بخش از همزیستی قومیت‌های مختلف و متعدد در جغرافیای ایران زمین می‌پردازد.

بهره مندی از آثار هنرمندانی از مناطق مختلف کشور، با نگاه‌ها، آداب و رسوم گوناگون و در خدمت یک هدف مشترک، تصویر کامل‌تری از فرهنگ‌های ایرانی را به مخاطب ارائه می‌کند. نوعی وحدت در عین کثرت که خود بیانگر غنای بالای آداب و فرهنگ ایرانی و اسلامی است. این نمایشگاه نیز ظرفیت‌های فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری ایران زمین را انعکاس داده و به‌منزله کارت دعوتی برای سفر به این کشور تاریخی با قومیت‌های مختلف است.

نمایشگاه عکس نمایشگاه عکس «مردم ایران؛ رنگ‌ها و شادی در اقوام ایرانی» به مدت دو هفته میزبان علاقه‌مندان و بازدید کنندگان از این رویداد هنری است.

منبع: ایرنا

کد خبر 538200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.