تلاش بارسلونا برای جذب فران تورس

آبی و اناری‌ها در تلاش هستند تا وینگر اسپانیایی منچسترسیتی را با پیشنهادی جذاب خریداری کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، فران تورس به یکی از جدی‌ترین گزینه‌های بارسلونا برای تقویت خط حمله این تیم تبدیل شده و شاگرد پپ گواردیولا به شدت در کانون توجه مدیران باشگاه قبلی او قرار دارد.

مارکا گزارش کرده است که ایجنت این بازیکن اسپانیایی سه‌شنبه گذشته در دفاتر بارسلونا حضور داشت تا مذاکرات بیشتر برای نهایی کردن انتقال را پیش ببرد و حالا نیز وی در منچستر حضور دارد تا نظرات باشگاه کاتالان را به تیم سیتی اعلام کند.

بارسلونا اعلام کرده است که توافق بین آن‌ها و فران تورس حاصل شده اما هنوز دو باشگاه برای انجام این انتقال به توافقی نرسیده‌اند. بارسایی‌ها به این وینگر اسپانیایی قول داده‌اند که نقشی محوری در تیم داشته باشد و جزو ستاره‌های ترکیب اصلی تیم محسوب شود.

قولی که بارسایی‌ها به او داده‌اند، دقیقاً همان چیزی است که فران تورس را مشتاق به انتقال کرده است. او احساس می‌کند که پپ گواردیولا نقشی که وی استحقاقش را دارد به او نداده و باید بیش از این فرصت بازی کردن در ترکیب تیمش را داشته باشد.

غول اسپانیایی امیدوار است که معامله موردنظر در ژانویه نهایی شود، اما مذاکرات می‌تواند به دلیل مسائل مالی حتی به زمانی غیر از نقل و انتقالات زمستانی نیز موکول شود. صرف نظر از مشکلات، بارسلونا به دنبال خرید فران است. او هنگام ترک والنسیا برای انتقال به ورزشگاه اتحاد تنها ۲۵ میلیون یورو برای سیتی‌زن‌ها هزینه به همراه داشت اما حالا به بازیکنی بسیار گران‌قیمت تبدیل شده است.

مصدومیت تورس باعث شده تا وی چند وقت اخیر را در زادگاهش در اسپانیا سپری کند و به همین دلیل شرایط برای مذاکره توسط طرف بارسایی نیز بسیار ساده‌تر شده است. باید دید با وجود مصدومیت این بازیکن، انتقالش به انجام می‌رسد یا خیر.

کد خبر 538106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.