تخلیه و بارگیری۴۲ میلیون تن کالا در بنادر بازرگانی

انجام ۴۲ میلیون تن عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر بازرگانی از جمله اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه صادرات، ترانزیت و تخلیه و بارگیری در سه ماهه نخست فعالیت دولت سیزدهم بوده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس گزارش معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم و در سه ماه نخست فعالیت این دولت، ۴۲ میلیون تن عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر بازرگانی انجام شده است که از این میزان ۲۸ میلیون تن کالای غیرنفتی و ۱۴ میلیون تن نیز کالای نفتی بوده است.

همچنین بر اساس این گزارش، انجام ۵۰۷ هزار TEU عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در بنادر بازرگانی کشور، عملکرد دیگر سازمان بنادر و دریانوردی در طول سه ماه نخست فعالیت این دولت به شمار می‌آید.

در این گزارش، انجام ۱۱ میلیون تن صادرات کالای غیرنفتی، انجام ۶۲/۱ میلیون تن ترانزیت کالای غیرنفتی و انجام ۹۹۰ هزار تن ترانشیپ کالای غیرنفتی در بنادر بازرگانی کشور از دیگر اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در این مدت بوده است.

علاوه‌بر این، پذیرش تعداد ۲ هزار و ۶۴۱ فروند شناور ورودی بالای هزار تن به بنادر بازرگانی نیز در دسته این اقدامات در بازه زمانی اعلام شده قرار می‌گیرد.

کد خبر 538090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.