میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در میان افراد واکسینه نشده چه میزان است؟

نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که میزان مرگ و میر ناشی از بیماری کووید-۱۹ در میان افراد واکسینه نشده ۱۴ برابر بیشتر از دیگران است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا (CDC) اعلام کرده است که با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به عفونت دستیابی به موفقیت افراد واکسینه نشده هنوز در معرض خطر ابتلاء به بیماری کووید -۱۹ قرار دارند. بروز بیماری کووید -۱۹ در میان افراد واکسینه نشده باعث افزایش خطر ابتلاء به نوع شدید بیماری، بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از آن می‌شود.

متخصصان معتقدند که احتمال بروز بیماری کووید -۱۹ در میان افرادی که واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند ۶ برابر بیشتر از دیگران است، در حالی که خطر مرگ و میر ناشی از این بیماری در میان افراد واکسینه نشده ۱۴ برابر بیشتر است. آمار ارائه شده نشان می‌دهد که ۴۷ میلیون بزرگسال واجد شرایط در آمریکا و بیش از ۱۲ میلیون نوجوان تا کنون به صورت کامل واکسینه نشده‌اند و در معرض ابتلاء به بیماری کووید -۱۹ قرار دارند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا (CDC) اعلام کرده است که ۶۹.۵ درصد جمعیت ایالات متحده آمریکا تا کنون حداقل یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، در حالی که ۵۹ درصد آن‌ها کاملاً واکسینه شده‌اند و ۱۸.۷ درصد آن‌ها نیز دز تقویت کننده واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. توصیه شده است که همه افراد واجد شرایط واکسن کرونا را دریافت کنند تا در برابر نوع شدید بیماری کووید -۱۹، بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از آن ایمن بمانند.

کد خبر 538076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.