جهش ۳ برابری درآمدهای شهرداری مشکین‌دشت

شهردار مشکین‌دشت درآمد شش ماهه شهرداری این شهر را بیش از ۳۱ میلیارد و ۲۸۴ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه بودجه سال‌ ۱۴۰۰ شهرداری ۸۰ میلیارد تومان تعیین شده، در شش ماه نخست سال حدود ۴۰ درصد آن محقق شده است.

حسین بغدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه نسبت هزینه‌های جاری به عمرانی در بودجه سال جاری مشکین‌دشت ۵۶ به ۴۴ درصد تعیین شده است، اظهار کرد: میزان هزینه‌های جاری در شش ماه نخست امسال بیش از ۲۳ میلیارد و ۸۳۴ میلیون تومان بوده است.

وی هزینه پروژه‌های عمرانی شهرداری مشکین‌دشت در نیمه نخست امسال را رقمی بالغ بر شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: بودجه شهرداری در سال گذشته ۵۶ میلیارد تومان بوده که بیش از ۱۰۰ درصد و با رقم ۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با تلاش مجموعه شهرداری در وصول مطالبات معوقه محقق شده است.

شهردار مشکین دشت مزیت انتشار گزارش شش ماهه عملکرد شهرداری در حوزه مالی را علاوه بر شفافیت مالی، بررسی نقاط ضعف بودجه و تلاش برای رفع آن و افزایش درآمدهای شهر ذکر کرد.

به گزارش ایمنا، بررسی جدول درآمد و هزینه‌های شهرداری مشکین دشت در شش ماه نخست سال، نشان می‌دهد درآمد این شهرداری در فروردین ماه با دو و نیم میلیارد تومان در کمترین میزان خود قرار داشته است که در شهریورماه سه برابر شده و به هفت و نیم میلیارد رسیده است.

همچنین آمار و ارقام نشان می‌دهد شهرداری مشکین‌دشت از رقم ۴۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیونی بودجه جاری، بیش از ۵۳ درصد را در شش ماه نخست سال، صرف امور جاری کرده و بیشترین هزینه‌ها در شهریورماه صورت گرفته است.

از مبلغ ۳۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیونی بودجه عمرانی این، کمتر از یک پنجم آن در نیمه نخست سال هزینه شده است.

کد خبر 538058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.