شهرداری کاج با مشکلات مالی مواجه است

سرپرست شهرداری شهر کاج گفت: این شهر از توابع شهرستان اردل، ضعف‌های بسیاری در حوزه آرامستان دارد که حل مسایل آن در گروی تامین اعتبار است.

کرامت نیکخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آرامستان شهر کاج بسیار قدیمی بوده و تنها تا حدود پنج سال آینده ظرفیت خاکسپاری اموات را دارد.

وی افزود: موضوع احداث یک شهرک در شمال شهر کاج مطرح است که اگر قطعی شود یک آرامستان در آن محل احداث خواهد شد، تاکنون نیز زمینی برای این امر در نظر گرفته نشده است و در حد طرح باقی مانده است.

سرپرست شهرداری شهر کاج با بیان اینکه جاده آرامستان فعلی شهر دارای آسفالت بوده و مردم دسترسی راحتی به آن دارند زیرا در شهر واقع شده است، ادامه داد: غسالخانه‌ای در آرامستان موجود است که به دلیل گسترش ساخت و ساز، در مجاورت منازل مسکونی واقع شده است و باید یک غسالخانه جدید احداث شود، البته این غسالخانه به دلیل مشکلاتی هرگز به بهره‌برداری نرسید تا فرسوده شد.

وی ادامه داد: افرادی که در خارج از کاج در بیمارستان‌های اردل یا شهرکرد فوت کنند در همان شهرها غسل داده می‌شوند اگر هم فردی در منزل فوت کند در خانه خودش غسل داده می‌شود و امور دفن هم مردمی است.

نیکخواه گفت: کاج در این حوزه ضعف‌های بسیار دارد و مهمترین عامل مسائل مالی بوده است از این رو نیازمند حمایت دولت هستیم تا منابع مالی تعریف شود.

کد خبر 538029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.