استقبال از کریسمس کرونایی با آذین‌بندی اتوبوس و مترو در چک

جمهوری چک امیدوار است پس از ممنوعیت فعالیت بازارهای کریسمس توسط دولت، روحیه شهروندان را با آذین بندی وسایل حمل و نقل افزایش دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در پایان ماه اکتبر، شهرهای جمهوری چک جشن‌های آماده سازی شهر برای فصل تعطیلات را آغاز کردند؛ به طور خاص، شهرداری برنامه‌های اولیه خود را برای برگزاری بازارهای کریسمس با حدود ۲۰ غرفه برای جشن سال نو اعلام کرد. با این حال، در ۲۵ نوامبر، دولت چک وضعیت اضطراری کرونا را اعلام کرد و فعالیت بازارهای جشن را ممنوع و محدودیت‌های متعددی را اعمال کرد.

در حال حاضر، اگرچه شهر مجبور شده است برنامه‌های قبلی خود را لغو کند، اما همچنان بر افزایش روحیه شهروندان خود مصمم است. به این ترتیب، شرکت حمل و نقل شهر کارلووی واری اعلام کرد که یک اتوبوس و قطار کریسمس را برای شاد کردن ساکنان و جشن گرفتن فصل تعطیلات آذین بندی می‌کند.

اتوبوس مورد نظر مزین به نزدیک ۱۰۰۰ لامپ خواهد بود و از یکشنبه ۲۸ آبان شروع به کار می‌کند.

استقبال از کریسمس کرونایی با آذین‌بندی اتوبوس و مترو در چک

علاوه بر این، شرکت حمل و نقل کارلووی واری نیز قطار کریسمس را در روز شنبه ۲۷ نوامبر عرضه خواهد کرد و قرار است هر جمعه، شنبه و یکشنبه تا ۱۹ دسامبر فعالیت کند.

بلیط قطار کریسمس برای افراد بالای ۱۵ سال ۰.۷۸ یورو هزینه دارد و برای مسافرانی که از اپلیکیشن Vary Virtual استفاده می‌کنند رایگان خواهد بود. جدول زمانی و توقف دو خودروی کریسمس در وب سایت شرکت حمل و نقل کارلووی واری ذکر شده است.

معاون شهردار توماش ترتک در مورد حمل و نقل کریسمس و اعلامیه اخیر دولت گفت: «دوران سختی داریم. مجبور شدیم بازارهای کریسمس را لغو کنیم، اما خوشبختانه هیچکس اتوبوس و قطار کریسمس را ممنوع نکرد و ما از این بابت خوشحالیم."

با وجود این همه‌گیری که سال نوی میلادی امسال را نیز تحت تأثیر قرار داده است، دیدن شهرهایی که برای حفظ روح کریسمس و نشاط شهروندان سخت تلاش می‌کنند، دلگرم کننده است.

استقبال از کریسمس کرونایی با آذین‌بندی اتوبوس و مترو در چک

کد خبر 538014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.