قصد داریم درکنار نخبه پروری، فرهنگ پهلوانی را هم گسترش دهیم

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان گفت: یکی از اهداف این هیئت ترویج فرهنگ پهلوانی است که با حمایت شورا و شهرداری اصفهان می‌توانیم دبیرخانه ترویج فرهنگ پهلوانی را مجدداً راه‌اندازی کنیم.

جلال زهرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان، اظهار کرد: کمیته‌ها و اعضای هیئت رئیسه را مشخص کردیم، سعی داشتیم از همه افرادی که صاحب نظر هستند و می‌توانند به ما در جهت توسعه ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کمک کنند استفاده کنیم. چند جلسه اختصاصی با پیشکسوتانی که چندین سال از این رشته دور بوده اند برگزار کردیم تا بتوانیم از نظرات و برنامه‌های آن‌ها بهره ببریم و دو کمیته پیشکسوتان را تشکیل خواهیم داد.

وی ادامه داد: از بین افرادی که مایل به همکاری بودند، یک کمیته ورزش‌های زورخانه‌ای و یک کمیته کشتی پهلوانی تشکیل دادیم. یکی از اهداف بلندمدت ما رونق کشتی پهلوانی در اصفهان است تا بتوانیم در آینده با برنامه‌ریزی‌های دقیقی که داریم بازوبند پهلوانی را برای اصفهان کسب کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون در بخش هنرهای فردی قهرمان پروری نداشته‌ایم و یکی از اهداف بلندمدت این هیئت پرورش قهرمان است، تصریح کرد: شهرستان‌های اصفهان بهتر از خود اصفهان کار کرده‌اند؛ با توجه به پتانسیل شهر اصفهان قصد داریم با یک برنامه‌ریزی دقیق استعدادیابی‌ها انجام شود و در رشته‌های تخصصی از مربی‌های برتر استفاده کنیم تا در آینده نزدیک یک تیم قوی را برای استان اصفهان تشکیل دهیم.

زهرایی اضافه کرد: هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان همیشه جزو هیئت‌های برتر کشور بوده و هست. چندسالی است که در رشته ورزش‌های زورخانه‌ای به صورت تیمی فعالیت می‌شود اما در گذشته چنین چیزی وجود نداشت. یکی دیگر از اهداف هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان ترویج فرهنگ پهلوانی است؛ با حمایت شورا و شهرداری اصفهان می‌توانیم دبیرخانه ترویج فرهنگ پهلوانی را مجدداً راه‌اندازی کنیم و در کنار نخبه‌پروری، فرهنگ پهلوانی را نیز گسترش دهیم.

کد خبر 537633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.