کمک یک میلیارد ریالی خیران اصفهانی به مجتمع دانش‌آموزی شهرستان اردل

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان گفت: در امتداد اجرای طرح ملی «مهربانی مهر» خیران داوطلب هلال‌احمر اصفهان در آذرماه امسال یک میلیارد ریال دیگر به دانش‌آموزان نیازمند استان چهارمحال و بختیاری کمک کردند.

شهریار انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اجرای طرح «مهربانی مهر»، اظهار کرد: طرح «مهربانی مهر» با مشارکت جوانان بشر دوست هلال‌احمر و خیران استان اصفهان در آستانه بازگشایی مدارس با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری به ویژه بین کودکان، نوجوانان و جوانان صورت گرفت تا بتواند حس نوع دوستی بین آحاد جامعه به ویژه دانش‌آموزان را گسترش دهد.

وی اضافه کرد: مهرماه امسال با اجرای این طرح در راستای شناسایی و کمک به دانش‌آموزان مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری، جمع‌آوری کمک‌های خیران در قالب بسته‌های نوشت‌افزار، لوازم ورزشی و بازی‌های سرگرمی و فکری انجام شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان، تاکید کرد: اجرای طرح «مهربانی مهر» با مشارکت خیران داوطلب و جوانان بشر دوست اصفهانی در بخش بازفت استان چهارمحال و بختیاری همراه بود و کمک‌های مومنانه در آذرماه به مجتمع دانش‌آموزی شهرستان اردل رسید.

انصاری با بیان اینکه ارزش اقلام اهدایی به مجتمع دانش‌آموزی هلال‌احمر اردل بالغ بر یک میلیارد ریال است، تصریح کرد: همچنین ۵۰ تخته تشک طبی، ۴۹ تخته پتو، ۵۰ عدد ملحفه و ۱۰ تخته فرش از جمله اقلام اهدایی به دانش‌آموزان این مجتمع بود.

پیشتازی نیکوکاران اصفهان در کمک به همنوع

وی با اشاره به تأمین نیازهای دیگر این مجتمع، تصریح کرد: همچنین یک دستگاه تلویزیون الای دی ۴۳ اینج، ۱۰ عدد لامپ ۵۰ وات به همراه ۲۵ عدد سرپیچ و سه سری شیرآلات و لوازم تأسیسات به همت خیران داوطلب تهیه و به این مرکز اهدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان ضمن قدردانی از حمایت‌های خیران داوطلب و تلاش خستگی ناپذیر جوانان بشر دوست هلال‌احمر، خاطرنشان کرد: مشارکت در کار خیر حد و مرزی نمی‌شناسد و ما به مردم نیکوکار اصفهان که علی‌رغم مشکلات اقتصادی در کمک به همنوع پیشتاز هستند، افتخار می‌کنیم.

کد خبر 537550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.