اجرای ۱۰ هزار مترمربع عملیات زیرسازی آسفالت در فریدون‌شهر

شهردار فریدون‌شهر گفت: نگاه ویژه مسئولان استانی و ملی به شرایط خاص اقلیمی فریدون‌شهر در بهبود شرایط فعلی کمک خواهد کرد تا خدمات‌رسانی شهرداری در حد مطلوب انجام و موجب افزایش رضایت‌مندی شهروندان شود.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فرسودگی و کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات عمرانی شهرداری فریدون‌شهر، اظهار کرد: کوتاه بودن فصل عمرانی پروژه‌ها به دلیل بارش برف و یخبندان طولانی از یک طرف و ضرورت استفاده بیش از حد از ماشین‌آلات عمرانی برای برف‌روبی و یخ‌زدایی و تخریب بسیاری از زیرساخت‌های شهری در فصل زمستان موجب فرسودگی ماشین‌آلات عمرانی و تحمیل هزینه‌های سنگین به این شهرداری می‌شود.

وی افزود: نگاه ویژه مسئولان استانی و ملی به شرایط خاص اقلیمی این منطقه در بهبود شرایط فعلی کمک خواهد کرد تا خدمات‌رسانی شهرداری بهتر و در حد مطلوب و موجب افزایش رضایت‌مندی شهروندان شود.

شهردار فریدون‌شهر گفت: تخصیص نیافتن قیر رایگان در موعد مقرر برای شهرهایی با شرایط خاص که برودت هوا و یخ‌زدگی و بارش در آن‌ها زودتر از سایر نقاط اتفاق می‌افتد و برخی از حفاری‌هایی که دستگاه‌های خدماتی به ناچار در برخی محلات تازه تأسیس انجام می‌دهند و شهرداری فرصت کافی برای ترمیم ترانشه و آسفالت را ندارد، باعث شده است شرایط مطلوب و قابل قبولی برای این محلات فراهم نشود.

وی با اشاره به معابر فاقد آسفالت سه محله تازه تأسیس کندو، گل نرگس و زیر ترمینال روستایی، افزود: در برخی از این محلات شهر تا ۱۰ هزار مترمربع عملیات زیرسازی برای آسفالت معابر آن انجام شده است، اما شرایط نامساعد جوی منطقه و عدم تخصیص قیر در موقع مقرر و نبود امکانات لازم در شهرستان موجب شده است تا شرمنده شهروندان ساکن در این محلات شویم که از آنان عذرخواهی می‌کنم.

کد خبر 537547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.