متروی اسلامشهر جزو ۱۰ پروژه فعال متروی کشور

شهردار اسلامشهر گفت: وجود تفکر بسیجی در مدیریت شهری باعث شده است اجرای پروژه‌های عمرانی با جدیت و سرعت بیشتری پیش رود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، محسن حمیدی در آئین تجلیل از فرماندهان حوزه‌های بسیج شهر اسلامشهر، با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: وجود تفکر بسیجی در مجموعه مدیریت شهری با حضور نیروهای انقلابی و مکتبی موجب شده که اجرای پروژه‌های عمرانی و فعالیت‌های اجرایی شهرداری با جدیت و سرعت بیشتری پیش رود.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت شهر اسلامشهر، افزود: مدیریت شهری اسلامشهر ماهیانه نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان هزینه دارد که صرف امور جاری و طرح‌های عمرانی مناطق می‌شود.

شهردار اسلامشهر خاطرنشان کرد: پروژه مترو اسلامشهر جز ۱۰ پروژه مترو در کل کشور است و علیرغم اینکه ردیف ملی دارد، تاکنون تنها حدود ۴۰ میلیارد تومان از دولت دریافت کرده‌ایم و در مقابل ۴۰۰ میلیارد تومان نیز شهرداری هزینه کرده اما اجرای این پروژه با جدیت دنبال می‌شود و تاکنون نزدیک به ۵ کیلومتر از آن حفاری شده است.

وی از آغاز عملیات احداث ایستگاه میدان نماز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با مشخص شدن پیمانکار، کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث پروژه ایستگاه میدان نماز با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان طی چند روز آینده با حضور مقامات استانی و کشوری به زمین زده می‌شود.

حمیدی با بیان اینکه شهر پویا است و بیش از ۴۰ پروژه عمرانی خرد و کلان در سطح شهر در حال اجرا است، تاکید کرد: شهرداری اسلامشهر در بین شهرهای استان تهران در حوزه بازآفرینی بافت‌های فرسوده به واسطه خدماتی که در محلات کمتر برخوردار ارائه داده، به عنوان شهرداری برتر استان انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه در مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر همه با تفکر بسیجی موضوعات را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به ترکیب جدیدی که در شورای شهر به وجود آمده، با نگاه جامع به مسائل فرهنگی، عمرانی، طرح‌ها و پروژه‌ها در حال اجرا بوده که نشان می‌دهد شاکله تشکیل بسیج در راستای اعتلای ارزشهای انقلاب اسلامی و مبانی فرهنگی بوده است.

کد خبر 537544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.