نقاشی دوچرخه سوار روی GPS در گینس ثبت شد+ عکس

یک دوچرخه سوار بریتانیایی به دنبال افزایش آگاهی مردم در مورد سلامت مردان رکورد جهانی گینس برای بزرگ‌ترین نقاشی کشیده شده بر GPS پس از هشت ساعت و نیم دوچرخه سواری را شکست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یک دوچرخه سوار به نام آنتونی هویت ملقب به پیکاسوی رکاب زن اخیراً یک مسیر ۶۶.۴۸ مایلی را در خیابان‌های لندن رکاب زده است و با کمک اپلیکیشن مسیریاب GPS تصویر یک مرد سبیل‌دار را به صورت پرتره مجازی ترسیم کرده است. شکل سبیل ترسیم شده از سنت سالانه موومبر (Movember) الهام گرفته شده است که در آن مردان را تشویق می‌کند به منظور افزایش آگاهی مردم در مورد سلامت روان مردان در ماه نوامبر سبیل بگذارند.

مسیر دوچرخه سواری آنتونی هویت از ۱۳ نوامبر آغاز شد، وی در طول مسیر با مشکلات متعددی از جمله بسته شدن غیر منتظره جاده‌ها رو به رو شد، پس از بسته شدن مسیرها مجبور بود مجدداً مسیر از مبدا اصلاح کند. بنابراین پیکاسوی رکاب زن اعلام کرد که این کار سخت‌تر از چیزی بوده که تصور می‌کرده است. برنامه‌ریزی کل کار تقریباً سه ماه طول کشیده است.

پیکاسوی رکاب زن تقریباً هشت ساعت و نیم در لندن رکاب زده است تا بتواند صورت این مرد را به کمک اپلیکیشن مسیریاب GPS ترسیم کند. وی امیدوار است که با ثبت اقدام خود در رکوردهای جهانی گینس مبلغ سه هزار و ۹۲۵ پوند با هدف کمک به خیریه جمع‌آوری کند، هر پوند به ازای یک مرد که در سال ۲۰۲۰ خودکشی کرده است. این دوچرخه سوار پیش از این مسیری شبیه به چهره بابانوئل در غرب بریتانیا و سر یک گوزن در لندن را رکاب زده بود.

کد خبر 537511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.