نحوه خرید بلیت دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان + پروتکل و موارد مورد نیاز

بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعتی قبل آغاز شده و هواداران دو تیم می‌توانند برای خرید بلیت و ورود به ورزشگاه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس عصر فردا _چهارشنبه سوم آذرماه_ در استادیوم آزادی تهران میزبان صنعت نفت آبادان خواهد که با تأیید سازمان لیگ، پنج هزار تماشاگر برای این دیدار می‌توانند به ورزشگاه بیایند. سهم هواداران سرخ‌ها ۴ هزار و ۵۰۰ نفر و سهم طرفداران آبادانی، ۵۰۰ نفر خواهد بود. بلیت فروشی از ساعت ۱۴ امروز آغاز شده است.

قیمت بلیت‌ها

باشگاه پرسپولیس به عنوان میزبان قیمت بلیت‌های این مسابقه ۵۰ هزار، ۸۰ هزار و ۱۰۰ هزار تومان در ابتدا اعلام کرده بود. سپس از آنجا که سکوی جایگاه ویژه بلیت فروشی نخواهد شد، عملاً امکان خرید بلیت ۱۰۰ هزار تومانی وجود ندارد و باشگاه پرسپولیس نیز برای استقبال هر چه بیشتر هوادارانش، تخفیفی ۳۰ درصدی روی بلیت‌ها در نظر گرفت که در مرحله پرداخت اعمال می‌شود.

روبه‌روی جایگاه: ۵۶ هزار تومان

کنار جایگاه: ۳۵ هزار تومان

نحوه خرید بلیت

هواداران پرسپولیس برای خرید بلیت این بازی باید اپلیکیشن اونو را نصب و نسبت به اخذ کد هواداری اقدام کنند. سپس می‌تواند بلیت مورد نظر را که با قیمت‌های اولیه اعلامی از سوی باشگاه مشخص شده، انتخاب و در هنگام پرداخت هزینه با اعمال شدن تخفیف ۳۰ درصدی را بپردازند.

موارد و پروتکل مورد نیاز برای خرید بلیت و ورود به ورزشگاه

باشگاه پرسپولیس بر اساس مجوزی که از ستاد کرونا دریافت کرده، شرایط زیر را برای خرید بلیت و ورود به ورزشگاه در روز چهارشنبه اعلام کرده که تماشاگران باید آن را مورد توجه قرار دهند:

۱- برای ورود به ورزشگاه همراه داشتن کارت ملی الزامی است.

۲- پس از خرید بلیت همراه داشتن چاپ تأیید خرید بلیت برای ورود به ورزشگاه ضروری خواهد بود.

۳- طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و سامانه هوشمند کنترل واکسیناسیون، هوادار برای خرید بلیت باید هر دو دز واکسن را دریافت کرده باشد و از دریافت دز دوم ۱۵ روز گذشته باشد. در غیر این صورت امکان خرید بلیت برای هوادار ممکن نیست.

۴- ورود تماشاگران فقط از درب شرقی ورزشگاه امکان پذیر است و درب غربی ورزشگاه مسدود خواهد بود.

۵- استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هنگام ورود به ورزشگاه الزامی است.

هواداران عزیز همچنین توجه داشته باشند در صورت مواجهه با هرگونه علائم سرماخوردگی و مشکوک حتی در صورت تهیه بلیت، به منظور حفظ سلامت دیگر تماشاگران، از حضور در ورزشگاه خودداری نمایند.

کد خبر 537396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.