سلیمانی: انقلاب اسلامی ایران حادثه‌ای بسیار بزرگ بود

رئیس بسیج مستضعفین گفت: تغییرات زیادی در قرن ۲۰ اتفاق افتاد. انقلاب اسلامی حادثه‌ای بزرگ بود. از مسیر این حادثه بزرگ یک ابر تحول به ثمر خواهد نشست که از مسیر اعتلای انقلاب اسلامی با محوریت ایران شکل خواهد گرفت و ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم افتتاحیه سومین رویداد سراسری فعالان مجازی به همت سازمان فضای مجازی بسیج، ظهر روز سه شنبه -دوم آذرماه- در لانه جاسوسی آمریکا با حضور سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین و پرویز کرمی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد.

در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا، رئیس بسیج مستضعفین ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: امیدوارم امروز با درخشش در فضای مجازی، انقلاب اسلامی به نقاط مختلف جهان صادر شود.

وی افزود: تغییرات زیادی در قرن ۲۰ اتفاق افتاد. انقلاب اسلامی حادثه‌ای بسیار بزرگ بود. از مسیر این حادثه بزرگ یک ابر تحول به ثمر خواهد نشست که از مسیر اعتلای انقلاب اسلامی با محوریت ایران شکل خواهد گرفت و ادامه خواهد یافت.

رئیس بسیج مستضعفین با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گفت: انقلاب اسلامی حرکتی عظیم و سرنوشت ساز بود که با حضور مردم به یک پیروزی بزرگ منتهی شد.

سلیمانی تصریح کرد: بسیج پیشتاز انقلاب اسلامی بوده که با حضور مردم شکل گرفت. همچنان که رهبر معظم انقلاب در بیانیه دوم گام انقلاب بیان کردند که «برای ماندگاری انقلاب باید به مردم خصوصاً جوانان میدان داده شود.»

وی افزود: برای بشریت تکیه بر ظرفیت‌های فناوری ارتباطات فضای مجازی و دیجیتال فرصت و بستر بسیار مهمی است. شما بسیجیان با هوشمندی و درایت، پیشتاز این عرصه شده‌اید. بسیج با عنوان تشکیلاتی انقلابی، تحول آفرین و مردم نهاد می‌تواند تحولات فراوانی را در عرصه فضای مجازی ایجاد کند.

رئیس بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج یعنی ملت ایران، ما در بسیج به عنوان خدمتگزار وظیفه داریم که در مسیر تسهیل‌گری هم افزایی ایجاد کنیم. راه‌های پیوستن را را پیدا کنیم. امروز اگر شبکه مردمی انقلاب اسلامی در فضای مجازی ایجاد شده است یعنی آن که ملت بزرگ ایران فناوری را به میدان فرستاده است.

سلیمانی تاکید کرد: در غرب مشاهده می‌کنید که لیبرالیسم از لحاظ گفتمان به آخر خط رسیده و وضعیت مارکسیسم و سوسیالیسم مشخص نیست و مسیحیت دیگر اندیشه گفتمان سازی ندارد و در نهایت وضع صهیونیسم مشخص است که درگیر زر و زیور شده است. اندیشمندان می‌گویند که آینده در انتظار مذهبی است که نام آن اسلام خواهد بود و ایران اسلامی پرچمدار این حادثه و پیروزی بزرگ خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضع رژیم صهیونیستی بسیار روشن است. اندیشه‌ای که تکیه بر زر و زور و تزویر دارد با بحران‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند اما مکتب ما مکتب بزرگی است. ما قطعاً پیروزی بزرگی را و تحول عظیمی را پیش رو خواهیم داشت و ملت ما پرچمدار این ابر تحول و پیروزی بزرگ در قرن حاضر خواهند بود.

مسلم معین، مسئول فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین نیز در این مراسم اظهار کرد: یکی از راهبردهای بسیج که با دستور رئیس بسیج انجام شده و مبتنی بر مردم محوری بوده و طی دو سال اخیر انجام شده، حضور در عرصه تولید و محتوای فضای مجازی است.

وی افزود: قرار است طی ۴۸ ساعت آینده با سوژه‌هایی که از قبل طراحی شده، حاضران در این رویداد، برنامه‌ها و پروژه‌هایی که قرار است انجام دهند را به معرض نمایش بگذارند.

معین ادامه داد: قرار است در انتهای این مراسم، سردار سلیمانی، رئیس بسیج مستضعفین ساعت شمار این رویداد را افتتاح کند.

در بخشی از این مراسم، بازی «نجات آزادی» برگزیده دومین مرحله رویداد سال ۹۹ در ژانر اکشن از استان سیستان و بلوچستان و نرم افزار «روح نواز» نیز رونمایی شد.

کد خبر 537353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.