«موزه» رسانه‌ای قدرتمند برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیرعامل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مراسم «گنجینه‌های ماندگار» گفت: موزه، رسانه‌ای قدرتمند برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است‌.

به گزارش ایمنا، علی اصغر جعفری در مراسم «گنجینه‌های ماندگار» که امروز یکم آذر ۱۴۰۰ در موزه مرکزی شهدا برگزار شد، اظهار کرد: عزت و سربلندی امروزمان را مدیون ایثارگری شهدا هستیم.

وی افزود: از سال ۹۷ با هماهنگی مدیران موزه‌ها نشست‌های ماهانه‌ای برای هم‌افزائی و عملکرد بهتر داریم که تاثیر گذار بوده است. یازده نشست ماهانه را قبل از کرونا برگزار کردیم و این اولین جلسه بعد از کروناست.

مدیر عامل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یادآور شد: در تهران ۱۸ باغ موزه و خانه موزه داریم که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می‌کنند.موزه، رسانه‌ای قدرتمند برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی در بخش دیگر سخنانش گفت: انقلاب اسلامی یک حرکت عظیم بود که بنیان فکری ارزشمندی را ایجاد کرد. دفاع مقدس، فرهنگ انقلاب اسلامی را تثبیت کرد.

در این مراسم که با حضور مدیران موزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، از ۱۶ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت رونمایی و از نویسندگان این آثار تجلیل شد.

کد خبر 537336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.