ساماندهی و بهسازی روشنایی معابر شهری املش

سرپرست شهرداری املش از ساماندهی، بهسازی و اصلاح روشنایی معابر این شهر خبر داد و گفت: ارتقای زیرساخت‌ها و بهبود وضعیت روشنایی معابر شهری در املش، همواره نیازمند همکاری و همراهی مدیران ارشد شهرستان بوده است.

انوش عبدالله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رفع مشکلات روشنایی معابر املش یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری و مسئولان شهرستان و مطالبات شهروندان بود که از هفته گذشته ساماندهی، بهسازی و اصلاح روشنایی معابر این شهر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ساماندهی و بهسازی روشنایی خیابان شهید بهشتی و بلوار آزادگان به اتمام رسیده و ورودی شهر در حال انجام است، خاطرنشان کرد: ارتقای زیرساخت‌ها و بهبود وضعیت روشنایی معابر شهری در املش، همواره نیازمند همکاری و همراهی مدیران ارشد شهرستان بوده که خوشبختانه این امر محقق شده است.

سرپرست شهرداری املش روشنایی معابر را باعث افزایش امنیت و ایجاد زیبایی بصری در محیط شهری دانست و گفت: به منظور تقویت روشنایی معابر شهری املش، راهکارهای همکاری شهرداری با شرکت توزیع برق برنامه‌ریزی شده و با ایجاد تعامل و همکاری دو جانبه این طرح در کل سطح شهر در حال انجام است.

وی اظهار امیدواری کرد: در سایه تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی مرتبط، خدماتی شایسته و تأثیرگذار برای شهروندان املش انجام خواهیم داد.

به گزارش ایمنا، شهرستان املش با بیش از ۴۴ هزار نفر جمعیت با دو بخش مرکزی و رانکوه در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 537310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.