پروژه‌های نیمه تمام شهر تکمیل می‌شود

شهردار ششده از توابع شهرستان فسا در استان فارس گفت: اصلاح و ارتقای ساختار اداری و مالی شهرداری، انجام پروژه‌های عمرانی، زیباسازی و خدماتی، فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و بهسازی معابر از جمله برنامه‌های پیش رو در این شهرداری است.

به گزارش ایمنا، زهرا زینلی که نخستین زن دارنده منصب شهرداری در شهر ششده است اظهار کرد: مدیریت به جنسیت نیست، بلکه به اراده و توان مدیریتی بستگی دارد، مسئولیت سنگین است، اما بستگی به روحیه خدمتگزاری دارد.

وی افزود: همان‌گونه که زن نقش بسزایی در مدیریت خانواده دارد با مسئولیت بیشتر می‌تواند مدیریت مجموعه بزرگ‌تر را با توجه به تجربیاتش در آن مجموعه بر عهده بگیرد.

شهردار ششده خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نعمات عظیم است و مسند خدمتگزاری به مردم توفیقی والاست؛ زنان نکته بین و ریزبین هستند و ممکن است در مدیریت خود به نکاتی چون زیبایی و تمیزی شهر بیشتر اهمیت دهند.

وی اضافه کرد: اگر ویژگی‌ها، کمبودها و ظرفیت‌های شهر را با تمام وجود لمس نکرده باشیم شاید سال‌ها فرصت‌هایی طلایی برای شهر و مردمانش به آزمون و خطا بگذرد.

شهردار ششده ادامه داد: تجربه سال‌ها مدیریت نباید ما را به غریبه‌ای با مردم و خواسته‌های آنها تبدیل کند بلکه مردم باید به ما اعتماد کنند و در کنار ما قرار گیرند نه در مقابل ما و از طرف دیگر این تجربه باید در دل خانواده شهرداری کسب شده باشد چرا که شهرداری و اصول مدیریت بر آن با هیچ ساختاری قابل مقایسه نبوده و نیست.

زینلی تصریح کرد: بسته به نیازها و ظرفیت‌ها باید اولویت‌ها را مشخص کرد و سعی کنیم پروژه را نیمه تمام رها نکنیم و پروژه دیگری را شروع کنیم، چون همین امر موجب چالش‌های اقتصادی و اجتماعی می‌شود.

وی گفت: اصلاح و ارتقای ساختار اداری و مالی شهرداری، انجام پروژه‌های عمرانی، زیباسازی و خدماتی، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی و بهسازی معابر از جمله برنامه‌های پیش رو در این شهرداری است.

منبع: ایرنا

کد خبر 537288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.