جانثاری: کارمند بسیجی خادم مردم است

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: بسیج حرکتی فرهنگی است و در فرهنگ بسیجی اشرافیت و تبعیض جایی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری در مراسم صبح‌گاه مشترک مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی که در محل استانداری اصفهان و به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری بسیج یک فرهنگ است؛ بر همین اساس اگر امروز بسیج مستضعفین در قالب یک سازمان قرار گرفته، تنها به دلیل سازماندهی دقیق است.

وی افزود: بسیج دارای شاخصه‌ها و الزامات متعددی است که لازم است توجه ویژه‌ای به این موارد شود؛ زیرا اگر بتوانیم خصوصیات فرهنگ بسیج را به خوبی ترویج دهیم، قطعاً دنیا و آخرتمان آباد خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان تاکید کرد: اولین شاخصه بسیج، اعتقاد بوده و لازمه بسیجی بودن ولایت مداری است. امروز تراز ولایت مداری بسیجیان شهید قاسم سلیمانی بوده و دومین شاخصه بسیجی بودن وظیفه شناسی است.

جان‌نثاری ادامه داد: ولایت مداری راه صحیح را نشان می‌دهد و وظیفه شناسی باعث پیشرفت در راه صحیح می‌شود؛ قطعاً بدون بصیرت، شناخت، تلاش و فعالیت نمی‌توان بسیجی بود؛ زیرا ولایت مداری همراه با کار و تحرک است.

وی تصریح کرد: شاخصه کارمند بسیجی، خدمت بی منت بوده و لازم است مدیران و کارمندان بسیجی ضمن ولایت مداری و وظیفه شناسی، با خدمت بدون منت از مشکلات مردم گره‌گشایی کنند؛ زیرا کارمند بسیجی خادم مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان یادآور شد: بسیجیان ما ایستاده‌اند که نشان دهند نظام جمهوری اسلامی ایران به خوبی توانایی اداره کشور را دارد و اگر در دوره‌هایی در صدر دستگاه‌ها افرادی بودند که اعتقادی به تفکر بسیجی نداشتند، امروز این‌گونه نیست. بسیجی با افکاری دینی و قانون مبتنی بر قرآن می‌تواند پیشرفت را به وجود آورد و کشور را به خوبی اداره کند.

جان‌نثاری ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، در فرهنگ بسیجی اشرافی‌گری و تبعیض جایی ندارد و لازم است بسیجیان با مقاومت و ایستادگی دشمن را مأیوس کنند. امروز دولت سیزدهم افتخار می‌کند که دولتی بسیجی است و ما به عنوان مدیران دولتی خجالت نمی‌کشیم که لباس و چفیه بسیجی بپوشیم. اگر ما امروز قدرت و اختیاری داریم و می‌توانیم کشور را با امنیت کامل اداره کنیم، این را شهیدان در اختیار ما قرار داده‌اند.

وی اضافه کرد: ما به ۲۴ هزار شهید استان اصفهان توجه داریم. فرهنگ بسیجی هیچ‌گاه به ما غرور را القا نمی‌کند. ما مدیران بسیجی افتخار می‌کنیم که از طبقات پایین جامعه بیشتر حمایت می‌کنیم و لازم است در این راه قدم برداریم.

خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 537287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.