طرح توسعه سامانه دوچرخه سواری اجرایی می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: مسایل و مشکلات مسیرهای دوچرخه در جلسه بررسی و کنترل بخش اول طرح توسعه سامانه دوچرخه سواری شهر قزوین مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از دستورکارهای مهم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین احداث مسیرهای دوچرخه بر اساس طرح جامع ترافیک شهر است، اقدامات لازم برای بررسی وضعیت و مشکلات این مسیرها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا جلسه بررسی و کنترل بخش اول طرح توسعه سامانه دوچرخه سواری شهر قزوین با حضور مشاور پروژه و اعضای کمیته دوچرخه تشکیل شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در این جلسه مسیرهای دوچرخه موجود در سطح شهر بررسی شده و نواقص و مشکلات این مسیرها احصاء شد.

جهانگیری تصریح کرد: این اقدامات در راستای رفع مشکلات مسیرهای موجود و ارائه شبکه پیشنهادی در مرحله بعدی پروژه انجام شده است.

وی تاکید کرد: در این بررسی مشکلات مسیرهای دوچرخه از جمله عدم پیوستگی، تصادفات و سرقت جدا کننده‌های فلزی مسیرها احصاء شده و راهکارهای مطلوب برای رفع آنها ارائه شد که به زودی اجرا می‌شود.

کد خبر 537278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.