کشاورزان، مهمانان ویژه‌ی«خط قرمز»

نمایش «خط قرمز» به نویسندگی و کارگردانی «محمدجواد صرامی» همزمان با روز نکوداشت اصفهان برای اولین بار با حضور کشاورزان اصفهانی به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در اولین روز اجرای نمایش «خط قرمز» که شامگاه دوشنبه _یکم آذرماه_ و در روز نکوداشت اصفهان برگزار شد، به دعوت گروه هنری «آوان» و به منظور حمایت از کشاورزان اصفهانی که در بستر رودخانه خشک زاینده رود تحصن کرده‌اند سه نفر از این شریف مردان به نمایندگی از تمام کشاورزان در اولین روز اجرای نمایش خط قرمز حضور یافتند و سپس در کنار سایر تماشاگران به دیدن نمایش خط قرمز نشستند که این اقدام ویژه از سوی مردم و هنرمندان حاضر در سالن مورد استقبال بسیار قرار گرفت.

کشاورزان، مهمانان ویژه‌ی«خط قرمز»

محصول خاک تا خاک صحنه

در این مراسم که به نوعی آئین افتتاحیه نمایش «خط قرمز» بشمار می‌رفت، هنرمندان و هنردوستان بسیاری نیز حضور داشتند که در ابتدای این مراسم «علی قیومی» هنرمند و کمدین دوست داشتنی مردم اصفهان که برای حمایت از تئاتر و کشاورزان مظلوم در سالن حضور یافته بود به طنز پردازی در این زمینه پرداخت و با ابراز امیدواری از درگاه خداوند متعال خواستار حل مشکل کشاورزان شد.

قیومی نقطه اشتراک کشاورزان را با جامعه هنری را ایجاد خلاقیت دانست و به این موضع اشاره کرد که کشاورزان با استفاده از خاک، محصول را به دست می‌آورند و هنرمندان تئاتر نیز تا خاک صحنه بر لباسشان ننشیند اتفاق خوبی رخ نمی‌دهد.

کشاورزان، مهمانان ویژه‌ی«خط قرمز»

کشاورزان نماد برکت اصفهان

همچنین «محمد جواد صرامی» نویسنده و کارگردان نمایش «خط قرمز» با بیان اینکه ما حقیقت را بر روی صحنه آورده‌ایم، گفت: اقدام کشاورزان، مطالبه‌گری است و نمایش «خط قرمز» نیز مطالبه‌گری را به تصویر کشیده است.

صرامی تأکید کرد: کشاورزان اصفهان نماد برکت اصفهان هستند و ما باید قدر این برکت را بدانیم. دلیل دعوت از آنها این بود که بدانند جامعه هنری به خصوص گروه هنری «آوان» با تمام وجود و با آنچه می‌تواند پشتیبان این قشر است.

وی با بیان اینکه امشب شبی برای تقدیم حال خوش به دل شما کشاورزان زحمتکش بود، همراه با «علی قیومی» دسته گلی را به کشاورزان تقدیم کرد.

کشاورزان، مهمانان ویژه‌ی«خط قرمز»

بحران فرونشست و بیماری

در پایان نیز یکی از کشاورزان به نمایندگی از بزرگ‌مردان عرصه کشاورزی، با بیان اینکه بحران فرونشست و بیماری ms یا سرطان‌های دیگر گریبان‌گیر همه شده است که نتیجه بی‌مدیریتی برخی مسئولان بوده است، گفت: ما هیچ‌گونه کاری به هیچ ارگان یا اداره خاصی نداریم، قصد آشوب و برهم ریختگی نظم عمومی را نداریم و تنها به دنبال حق آبه خودمان و حق همه مردم اصفهان هستیم.

این کشاورز اصفهانی خاطرنشان کرد: با امید به لطف خدا و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و دولت و با حمایت مردم، رودخانه زاینده رود دائمی می‌شود.

کد خبر 537267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.